Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W paśmie dziennym TVN24 z wyższym udziałem niż kanały tzw. wielkiej czwórki

TVN24 zanotował lepsze wyniki w paśmie dziennym niż kanały tzw. wielkiej czwórki (screen: YouTube/Forum Media2)

Jesienią wśród stacji tzw. wielkiej czwórki w paśmie dziennym (6-15.59) w grupie ogólnej 4+ najwyższy udział w rynku miał Polsat, ale lepszy wynik od głównych stacji zanotował informacyjny TVN24.

Polsat w paśmie dziennym od początku września do końca listopada miał średnio 6,90 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (rok do roku spadek z 7,35 proc.), 7,28 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 7,39 proc.) oraz 7,36 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 7,52 proc.).

Udział TVP 1 to średnio 6,54 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 7,99 proc. rok wcześniej), 3,17 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 4,63 proc.) oraz 4,17 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 5,45 proc.).

Czytaj też: "Fakty" na czele programów informacyjnych. "Wydarzenia" z największym wzrostem

Udział TVP 2 wyniósł 6,39 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 6,85 proc.), 4,79 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 5,92 proc.) oraz 4,88 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 5,96 proc.).

TVN zanotował 5,51 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (w dół z 6,23 proc.), 7,62 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 8,75 proc.) oraz 6,93 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 7,77 proc.).

Wysokie wyniki w tym paśmie miały kanały informacyjne. TVN24 odpowiednio 8,99 proc. (4+), 5,79 proc. (16-49) i 6,60 proc. (16-59), wobec 7,52 proc., 4,67 proc. i 5,23 proc. rok wcześniej, a TVP Info – 6,56 proc., 2,07 proc. i 2,95 proc. (wobec 5,64 proc., 2,20 proc. i 2,94 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN24 umocnił się na pozycji lidera wśród kanałów informacyjnych

(MNIE, 12.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.