ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" na czele programów informacyjnych. "Wydarzenia" z największym wzrostem

"Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało łącznie 2,81 mln widzów, tj. o 168 tys. mniej, niż przed rokiem (fot. Krzysztof Dubiel/TVN)

W listopadzie najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Fakty" TVN. Widzów zyskały "Wydarzenia" Polsatu, "Wiadomości" TVP 1 i "Panorama" TVP 2.

  • "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,43 mln widzów, czyli o 157 tys. mniej, niż w listopadzie 2022 roku. 
  • Do TVP 1 "Wiadomości" przyciągały średnio 1,89 mln widzów (o 172 tys. mniej), a "Teleexpress" – 1,68 mln (o 200 tys. mniej).
  • "Wydarzenia" gromadziły w Polsacie 1,46 mln widzów (o 632 widzów więcej). Z kolei "Panorama" miała w TVP 2 – 1,03 mln widzów (o 64 tys. mniej).

Czytaj też: TVN24 trzecią najchętniej oglądaną telewizją w listopadzie. Duży spadek TVP 1

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało łącznie 2,81 mln widzów, tj. o 168 tys. mniej, niż przed rokiem.

"Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info śledziło 2,71 mln widzów (o 16 tys. więcej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info – 2,5 mln widzów (o 240 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie, Polsat News i Wydarzenia 24 – 1,9 mln widzów (o 62 tys. więcej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info – 1,66 mln widzów (o 19 tys. więcej).

Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Agnieszka Burzyńska odeszła z „Faktu”. „Teraz jest dobry czas na zmiany”

(KOZ, 05.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.