Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN24 trzecią najchętniej oglądaną telewizją w listopadzie. Duży spadek TVP 1

Udział TVN24 w grupie ogólnej wzrósł z 5,1 proc. do 7,23 proc. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W listopadzie 2023 roku TVN24 trafił do pierwszej trójki najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w Polsce. W grupie ogólnej pod względem udziału w widowni telewizyjnej prowadził TVP 1, a w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59 – TVN. Telewizyjna Jedynka zanotowała istotny spadek oglądalności wśród widowni komercyjnej.

W grupie ogólnej TVP 1 miał 7,65 proc. udziału wobec 10,96 proc. w listopadzie 2022 roku (od 20 listopada trwał wtedy mundial w Katarze). Udział TVP 2 spadł z 7,54 proc. do 7,39 proc. Trzeci był TVN24, notując dzięki wydarzeniom politycznym wzrost z 5,1 proc. do 7,23 proc. TVN miał 6,64 proc. (spadek z 7,35 proc.), a Polsat – 6,5 proc. (spadek z 7,12 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: TVP Info – 5,65 proc. (wzrost z 4,49 proc.), TVN Siedem – 3,12 proc. (wzrost z 2,8 proc.), TV 4 – 3,09 proc. (spadek z 3,14 proc.), TV Puls – 2,96 proc. (wzrost z 2,87 proc.) i Polsat News – 2,06 proc. (wzrost z 1,7 proc.).

Czytaj też: Orlenowski serwis I.pl w propagandowy sposób broni prezesa NBP przed Trybunałem Stanu

W grupie komercyjnej 16-49 prowadził TVN z 8,34 proc. udziału w rynku (spadek z 9,19 proc.). Udział Polsatu wynosił 7,41 proc. (spadek z 7,59 proc.), TVP 2 – 5,13 proc. (spadek z 5,87 proc.), a TVP 1 – 4,64 proc. (spadek z 9,02 proc.). Pierwszą piątkę zamykał TVN 24 – 4,28 proc. (wzrost z 2,82 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 lider – TVN – notował 7,73 proc. wobec 8,38 proc. przed rokiem. Drugi był Polsat z 7,17 proc. (spadek z 7,53 proc.). TVP 1 uzyskał 5,46 proc. (spadek z 9,39 proc.), TVP 2 – 5,44 proc. (spadek z 5,96 proc.), a piąty TVN 24 – 4,98 proc. (wzrost z 3,26 proc.).

W listopadzie kategoria others unrecognized, czyli niezidentyfikowanych treści wideo (np. oglądanych na telewizorze treści z serwisów subskrypcyjnych poprzez aplikacje na Smart TV), stanowiła 10,86 proc. w grupie ogólnej (wzrost z 9,3 proc.), w 16-49 – 18,22 proc. (wzrost z 15,02 proc.), a w 16-59 – 15,04 proc. (wzrost z 12,61 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Prywatne telewizje rozważają pozwanie Skarbu Państwa za faworyzowanie TVP

(KOZ, 04.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.