Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN24 umocnił się na pozycji lidera wśród kanałów informacyjnych

TVN24 w grupie ogólnej 4+ miał w listopadzie średnio 7,23 proc. udziału (fot. Michał Żebrowski/East News)

W listopadzie liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24.

  • TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w listopadzie średnio 7,23 proc. udziału wobec 5,10 proc. rok wcześniej.
  • Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 5,65 proc. (wzrost z 4,49 proc.).
  • Trzeci jest Polsat News (Telewizja Polsat) – 2,06 proc. (w górę z 1,7 proc.).

Czytaj też: "Fakty" na czele programów informacyjnych. "Wydarzenia" z największym wzrostem

Kolejne miejsca zajęły:

  • Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,74 proc. (wzrost z 0,62 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,51 proc. (spadek z 0,56 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,11 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (bez zmian),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (wzrost z 0,02 proc.)
  • i Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian).

W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) – z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN24 miał średnio 4,98 proc. udziału (wzrost z 3,26 proc.), TVP Info – 2,68 proc. (2,3 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,5 proc. (wzrost z 1,32 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN24 trzecią najchętniej oglądaną telewizją w listopadzie. Duży spadek TVP 1

(MNIE, 09.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.