Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od jutra "Sport" tylko w wersji cyfrowej. Trener Probierz i hokeista Czerkawski pomagają w promocji

Od poniedziałku "Sport" zachęca do pobrania aplikacji na swojej pierwszej stronie i w mediach społecznościowych

Czwartek 30 listopada jest ostatnim dniem, w którym katowicki dziennik sportowy "Sport" ukazał się drukiem. Od 1 grudnia gazeta będzie dostępna tylko w formie elektronicznej przez serwisy sprzedaży prasy online i we własnej aplikacji.

Od poniedziałku 27 listopada "Sport" na pierwszej stronie zamieszcza kod QR, który pozwala na ściągnięcie aplikacji z gazetą. Dziennik rozpoczął też kampanię informacyjną na Facebooku, a jej twarzami są były hokeista Mariusz Czerkawski i selekcjoner polskiej reprezentacji w piłce nożnej Michał Probierz.

Nie zdecydowano się jednak na umieszczenie informacji o aplikacji na swojej stronie internetowej. Tu widnieje odsyłacz do eKiosku - salonu prasowego online należącego do Gremi Media - dotychczasowego właściciela "Sportu".

Czytaj też: Czabański poprosił premiera Morawieckiego o wyższą rekompensatę dla mediów publicznych

Według ostatniego raportu PBC gazeta sprzedawała średnio 57 egzemplarzy cyfrowych na wydanie, przy średniej ogólnej sprzedaży 3314 egz. Ta forma sprzedaży może jednak okazać się atrakcyjna dla czytelników. Dotychczas okładkowa cena "Sportu" to 4,30 zł, natomiast cena wydania cyfrowego to już tylko 3,19 zł.

Jeszcze atrakcyjniejsza była od początku tygodnia oferta dla tych, którzy zdecydowali się ściągnąć na swoje smartfony aplikację "Sport". Kolejne wydania mogli pobierać za darmo. Zainteresowanie aplikacją jest na razie niewielkie. Według statystyki sklepu Google Play liczba pobrań nie osiągnęła jeszcze tysiąca. Docelowo w aplikacji cena egzemplarza gazety będzie niższa niż cena jej cyfrowego wydania obecnie. 

Jednocześnie w redakcji "Sportu" trwają ostatnie przymiarki do przestawienia się na nowy tryb pracy. Jak mówi Andrzej Wasik, redaktor naczelny "Sportu", w tej chwili technicznie dla redakcji niewiele się zmienia. - Łamiemy gazetę tak, jak łamaliśmy ją do tej pory, ale niewykluczone, że w miarę wzbogacania aplikacji, choćby o treści wideo, trochę ta techniczna strona się zmieni - mówi naczelny. 

"Sport" w aplikacji startuje w trudnym czasie. - Z naszych dotychczasowych "papierowych" doświadczeń wynika, że w grudniu, przed świętami, zainteresowanie sportem generalnie spada. Trudno zatem oczekiwać sukcesu już w pierwszych tygodniach - mówi Wasik. - Ale zobaczymy, jak ten kierunek będzie się rozwijał. Obawy przed tym, co nowe, są zawsze. Dopóki nie pozna się nowych technologii i nowych możliwości.

(PAR, 30.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.