TVN dzięki "Top model" w sobotnie wieczory wiceliderem w grupie komercyjnej
TVN, pokazując "Top model", miał 9,08 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 (fot. materiały prasowe)
12. sezon reality show "Top model" przyciągał do TVN średnio 753 tys. widzów – o ok. 130 tys. mniej, niż poprzednia edycja jesienią 2022 roku.
TVN emitował "Top model" w jesiennej ramówce w soboty o 20, od 2 września do 25 listopada. Widownia programu sięgała 921 tys. widzów – tyle osób śledziło go 11 listopada.
Pokazując "Top model", TVN notował średnio 6,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja miała 9,08 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 8,87 proc.
Czytaj też: Kuba Wojewódzki wciąż zapewnia TVN pozycję lidera. Jedna rozmowa podobała się najbardziej
W paśmie 20-21.40 TVN z 5,69 proc. był trzeci w grupie ogólnej – za TVP 2 (12,3 proc.) i TVP 1 (8,56 proc.).
W grupie 16-49 TVN zajmował drugie miejsce, osiągając 8,38 proc. (lepszy rezultat uzyskał tylko TVP 2 – 9,14 proc.). Wiceliderem rynku stacja była także w grupie 20-54, w której jej udział wyniósł 8,18 proc.
12. edycję "Top model" wygrał Dominik Szymański. W nagrodę pojawi się na okładce magazynu "Glamour", otrzyma czeka na 200 tys. zł i kontrakt z agencją modelingową.
Poprzednią edycję "Top model" nadano jesienią 2022 roku. Program pojawiał się wtedy w środy o 21.35, a reality show oglądało średnio 880 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: Polsat chce kontynuować "Taniec z gwiazdami", ale z nowym producentem
(KOZ, 02.12.2023)