Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN dzięki "Top model" w sobotnie wieczory wiceliderem w grupie komercyjnej

TVN, pokazując "Top model", miał 9,08 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 (fot. materiały prasowe)

12. sezon reality show "Top model" przyciągał do TVN średnio 753 tys. widzów – o ok. 130 tys. mniej, niż poprzednia edycja jesienią 2022 roku.

TVN emitował "Top model" w jesiennej ramówce w soboty o 20, od 2 września do 25 listopada. Widownia programu sięgała 921 tys. widzów – tyle osób śledziło go 11 listopada.

Pokazując "Top model", TVN notował średnio 6,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja miała 9,08 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 8,87 proc.

Czytaj też: Kuba Wojewódzki wciąż zapewnia TVN pozycję lidera. Jedna rozmowa podobała się najbardziej

W paśmie 20-21.40 TVN z 5,69 proc. był trzeci w grupie ogólnej – za TVP 2 (12,3 proc.) i TVP 1 (8,56 proc.).

W grupie 16-49 TVN zajmował drugie miejsce, osiągając 8,38 proc. (lepszy rezultat uzyskał tylko TVP 2 – 9,14 proc.). Wiceliderem rynku stacja była także w grupie 20-54, w której jej udział wyniósł 8,18 proc.

12. edycję "Top model" wygrał Dominik Szymański. W nagrodę pojawi się na okładce magazynu "Glamour", otrzyma czeka na 200 tys. zł i kontrakt z agencją modelingową.

Poprzednią edycję "Top model" nadano jesienią 2022 roku. Program pojawiał się wtedy w środy o 21.35, a reality show oglądało średnio 880 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: Polsat chce kontynuować "Taniec z gwiazdami", ale z nowym producentem

(KOZ, 02.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.