TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuba Wojewódzki wciąż zapewnia TVN pozycję lidera. Jedna rozmowa podobała się najbardziej

Najwięcej widzów – 728 tys. – przyciągnął odcinek, którego gośćmi byli Anna Dymna i Michał Figurski (fot. materiały prasowe)

Jesienią talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciągał do TVN średnio 612 tys. widzów – tyle samo co wiosną.

TVN pokazywał program Kuby Wojewódzkiego we wtorki o 22.40, od 5 września do 21 listopada. Najwięcej widzów – 728 tys. – przyciągnął odcinek, którego gośćmi byli Anna Dymna i Michał Figurski.

Czytaj też: Paweł Domagała nie będzie już jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu

Emitując talk-show "Kuba Wojewódzki", TVN notował średnio 9,49 proc. udziału w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosił 11,76 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 11,74 proc.

W paśmie, w którym nadawano program, TVN był najchętniej oglądaną telewizją w Polsce. W grupie ogólnej stacja miała 8,96 proc. (kolejne były TVN 24 – 6,9 proc. i TVP Info – 6,82 proc.). W grupie 16-49 TVN osiągnął 11,23 proc., również wyprzedzając inne telewizje.

Dane: Nielsen Media uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Program Chodakowskiej i Krupy w TVN od 3 stycznia. Emisja w środowe wieczory

(KOZ, 25.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.