Molecular Worldwide nagrodzona w konkursie Digital Excellence Awards 2023
Digital Excellence Awards 2023 to branżowy konkurs technologiczny (fot. materiały prasowe)
Molecular Worldwide, specjalizująca się w rozwoju eRetail w ramach sieci Omnicom, została laureatką konkursu Digital Excellence Awards 2023 w kategorii Disruptive Technology za stworzenie przełomowej technologii e-commerce. Partnerem kategorii jest Dell Technologies.
Nagrodzone narzędzie o nazwie MolecularLAB rewolucjonizuje proces zarządzania półką cyfrową z produktami oferowanymi na platformach sprzedaży e-commerce. Dzięki automatyzacji, redukcji kosztów tworzenia treści cyfrowych, optymalizacji konwersji oraz personalizowanemu monitorowaniu narzędzie to efektywnie obsługuje platformy e-commerce na całym świecie, takie jak Amazon, Walmart, ASDA, Carrefour i wiele innych.
Czytaj też: 66 zwycięskich prac w konkursie Innovation 2023. OMD Agencją Mediową Roku
„Globalni gracze potrzebują kontroli nad kanałem e-commerce. Obsługa setek SKU (SKU jest identyfikatorem służącym do zarządzania danym towarem – przyp. red.) w dziesiątkach sklepów, różniących się wymaganiami, strukturą i formatem treści oraz procesem wdrażania (syndykacji), wymaga zastosowania technologii umożliwiającej szybkie, automatyczne i bezbłędne wprowadzanie produktów na cyfrowe półki” – powiedział Igor Kaleński, CEO i Global E-commerce Lead w Molecular Worldwide, Omnicom Commerce.
Molecular Worldwide to globalna agencja e-commerce, będąca częścią Omnicom Commerce. Specjalizuje się w zarządzaniu markami na platformach handlowych, takich jak Amazon, Walmart czy ASDA, wykorzystując technologię opartą na sztucznej inteligencji i automatyzację. Molecular Creative to agencja komunikacyjna wywodząca się z BBDO WWA.
Czytaj też: "Orlen dla Polski" – ruszyła nowa kampania koncernu. Bohaterem jest pan Marek
(AMS, 27.11.2023)