Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

66 zwycięskich prac w konkursie Innovation 2023. OMD Agencją Mediową Roku

Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji (fot. materiały prasowe)

14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowych nagród zostało wręczonych w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2023.

Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą z wszystkich trzech kategorii oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrodę Innovation of the Year przyznano kampanii Telefon Anki. Audioreportażowi, stworzonemu dla Storytel przez TWIN .collective i Panów Programistów. Charity of the Year otrzymał projekt Hydrostacja FM stworzony przez Dentsu Creative dla Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w Dzielnicy Wisła.

Czytaj też: McCann Poland trzecią najbardziej kreatywna agencją według Cannes Lions

W tym roku Komitet Organizacyjny Innovation przyznał również nagrody Game Changer, które otrzymali: Człowiek Roku – Mati Staniszewski i Piotr Dąbkowski, założyciele ElevenLabs; Firma Roku – Mastercard oraz McCANN; Wydarzenie Roku – Kampanie Profrekwencyjne.

Agencją Mediową Roku została OMD, a 180heartbeats + Jung v. Matt ogłoszono Agencją Komunikacyjną Roku. Natomiast Gazeta.pl, ING Bank Śląski oraz Storytel otrzymały tytuły Reklamodawcy Roku. W tym roku po raz pierwszy zdecydowano się przyznać Nagrodę Specjalną: Partner Technologiczny Roku, którą otrzymali Panowie Programiści.

Obradom ponadtrzydziestoosobowego jury Innovation 2023 przewodniczyła Marta Życińska, Mastercard Europe, natomiast funkcję przewodniczących jury pełnili: Sebastian Szaraniec, Żabka Polska (Innowacje w biznesie), Iwona Jarosińska-Opiela, BNP Paribas Bank Polska (Innowacje w komunikacji), Rafał Madajczak, Gazeta.pl (Innowacje w mediach).

Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.

Czytaj też: McCann Poland i Papaya Films nominowane na Epica Awards 2023

(AMS, 24.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.