McCann Poland trzecią najbardziej kreatywna agencją według Cannes Lions
Nagrodzona kampania McCann Poland ma pomagać obywatelom Ukrainy (screen: Lovethework.com)
"Lions Creativity Report Rankings" opublikował listę najbardziej kreatywnych agencji reklamowych w 2023 roku. W Top 20 znalazła się McCann Poland, jako jedyna z Polski, debiutująca w tym zestawieniu od razu na trzecim miejscu.
Podczas tegorocznej edycji Cannes Lions International Festival of Creativity agencja McCann Poland za kampanię "Where to Settle" – w Polsce znaną pod hasłem "Gdzie Zamieszkać" – realizowaną dla Mastercard, została agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023. Poza tym otrzymała dziewięć Lwów: Titanium, Grand Prix oraz dwa złote, dwa srebrne i trzy brązowe.
Czytaj też: McCann Poland i Papaya Films nominowane na Epica Awards 2023
Nagrodzona kampania ma pomagać obywatelom Ukrainy w świadomym wybieraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju poznają szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z danymi pochodzącymi od Mastercard.
McCann Poland, jako jedyna z Polski, debiutuje w tym zestawieniu, od razu na trzecim miejscu (screen: Lovethework.com/en-GB/lions-creativity-report-rankings)
Czytaj też: 66 zwycięskich prac w konkursie Innovation 2023. OMD Agencją Mediową Roku
(AMS, 24.11.2023)