TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uczestnicy "Squid Game: The Challenge" grożą pozwami Netflixowi. Mieli doznać urazów

Dwaj anonimowi gracze ze "Squid Game: The Challenge" twierdzą, że nie zdawali sobie sprawy, iż narażają zdrowie, uczestnicząc w wydarzeniu (screen: YouTube/Netflix)

Uczestnicy nowego reality show inspirowanego serialem "Squid Game" grożą podjęciem kroków prawnych przeciwko Netflixowi i producentom. Twierdzą, że podczas kręcenia programu doznali hipotermii i urazów psychicznych. Globalna premiera "Squid Game: The Challenge" odbyła się w środę 22 listopada. Na platformie pojawiło się pięć odcinków. 29 listopada pojawią się kolejne cztery, a finał nastąpi 6 grudnia.

Brytyjska kancelaria prawna Express Solicitors oświadczyła, że reprezentuje dwóch anonimowych graczy z gry "Squid Game: The Challenge", którzy twierdzą, że nie zdawali sobie sprawy, iż narażają zdrowie, uczestnicząc w wydarzeniu. Kucając przez długi czas w bezruchu w niskich temperaturach mieli nabawić się hipotermii. Dodatkowo część uczestników miała kłopoty z psychiką. Zarzuty dotyczą doświadczeń graczy przy okazji kręcenia gry otwierającej serial – Red Light, Green Light – w której muszą unikać wzroku robota-lalki.

Netflix zaprzecza oskarżeniom

Gra została nakręcona w Cardington Studios, dawnej bazie Królewskich Sił Powietrznych w Bedfordshire, podczas silnych mrozów panujących w Wielkiej Brytanii. Netflix potwierdził, że trzem z 456 uczestników udzielono pomocy medycznej podczas kręcenia zdjęć, ale wydano komunikat, iż "twierdzenia dotyczące poważnych obrażeń są nieprawdziwe". Program z gatunku reality show został zamówiony przez Netflix po niezwykłym sukcesie koreańskiego serialu "Squid Game".

Czytaj też: BBC jednak rezygnuje. Słynny "Top Gear" nie powróci na antenę

"Squid Game: The Challenge" to reality show organizowany przez Netflix, bardzo zbliżony do słynnego serialu. Zobaczymy w nim 456 uczestników – czyli dokładnie tylu, ilu wzięło udział w koreańskiej produkcji. Stawką do wygrania jest 4,56 mln dol.

"Squid Game: The Challenge" to nie tylko zabawa, ale również wymagający tor przeszkód, gdzie uczestnicy z całego świata będą eliminować się wzajemnie. Do nowego programu mógł się zgłosić każdy. Jeszcze nie wiadomo, czy zobaczymy w nim uczestników z Polski. Wiadomo natomiast, że "Squid Game: The Challenge" będzie liczyć łącznie 10. odcinków, które pojawią się w serwisie od środy.

Niezależnie od tego show koreańscy twórcy planują w Netflixie drugi sezon serialu.

Czytaj też: Oglądalność "Naszego nowego domu" z Elżbietą Romanowską mniejsza niż z Katarzyną Dowbor

(MAC, 27.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.