Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Naszego nowego domu" z Elżbietą Romanowską mniejsza niż z Katarzyną Dowbor

Elżbieta Romanowska w roli prowadzącej "Nasz nowy dom" zastąpiła Katarzynę Dowbor (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Średnio 880 tys. widzów oglądało jesienią w Polsacie 21. sezon programu "Nasz nowy dom" – pierwszego bez Katarzyny Dowbor, a z Elżbietą Romanowską w roli prowadzącej. Przed rokiem jego widownia przekraczała 1 mln osób.

W jesiennej ramówce Polsatu "Nasz nowy dom" oglądać można było w czwartki o 20.05, od 7 września do 23 listopada. Najwięcej widzów – 990 tys. – program zgromadził 2 listopada. Poziom 900 tys. "Nasz nowy dom" przekroczył jeszcze trzykrotnie – 23 listopada (948 tys.), 7 września (937 tys.) i 16 listopada (936 tys.).

Czytaj też: 248 tys. widzów "Żon Warszawy" i 129 tys. "Temptation Island Polska" w Polsacie

Polsat, pokazując "Nasz nowy dom", miał średnio 6,96 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział stacji wynosił 7,19 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 – 7,71 proc.

W programie ekipa pod wodzą Elżbiety Romanowskiej remontuje domy i mieszkania.

Wiosną 2023 roku 20. sezon programu "Nasz nowy dom" (ostatniego z Katarzyną Dowbor w roli gospodyni) oglądało w Polsacie średnio 1,05 mln widzów. Zaś 19. sezon jesienią 202 roku śledziło średnio 1,08 mln widzów.

Dane: Nielsen Media, dla tegorocznego sezonu uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Polsat chce kontynuować "Taniec z gwiazdami", ale z nowym producentem

(KOZ, 27.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.