Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po wyborach Agora liczy na zakończenie "zmowy kartelowej spółek Skarbu Państwa"

Zarząd Agory nie ukrywa, że ma nadzieję, iż po wygranych przez opozycję wyborach spółki Skarbu Państwa i państwowe instytucje znów będą umieszczały reklamy w mediach należących do tego koncernu (fot. materiały prasowe)

Kierownictwo Agory ma nadzieję, że po wygranych przez opozycję wyborach spółki Skarbu Państwa zakończą bojkot reklamowy jej mediów. – Są instytucje, gdzie znów odbierają od nas telefony – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Agory i dyrektor wydawniczy "Gazety Wyborczej".

Zarząd Agory nie ukrywa, że ma nadzieję, iż po wygranych przez opozycję wyborach spółki Skarbu Państwa i państwowe instytucje znów będą umieszczać reklamy w mediach należących do tego koncernu.

"Byliśmy przedmiotem kartelowej zmowy"

– Liczymy na powrót do normalności na rynku mediów i na rynku reklamowym – mówił Bartosz Hojka, prezes Agory przy okazji prezentowania wyników finansowych za trzeci kwartał.

Czytaj też: Wyborcza.pl przez rok straciła 2 tys. cyfrowych subskrypcji. "Koncentrujemy się na monetyzacji"

– Na to, że wydatki reklamodawców będą odpowiadały naszej pozycji rynkowej i reklamowej efektywności. Przez ostatnie osiem lat byliśmy pomijani, jeżeli chodzi o wydatki reklamowe spółek Skarbu Państwa i administracji publicznej, pomimo naszej pozycji na rynku, naszego udziału w rynku i naszej efektywności reklamowej. Byliśmy przedmiotem kartelowej zmowy i bojkotu reklamowego ze strony spółek Skarbu Państwa. Mamy nadzieję, że ten patologiczny stan ulegnie zmianie – wskazał Hojka.

Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Agory, który odpowiada za pion prasy, dodał, że są już pierwsze oznaki zmiany. – W niektórych instytucjach nie odbierano od nas telefonów przez ostatnie sześć, siedem lat. Jednak są już takie instytucje, gdzie znów odbierają od nas telefony, więc jakby ta normalność wracała – zauważył Bartkowiak.

Czytaj też: Agent Tomek w "GW" mówi o współpracy CBA z prorządowymi dziennikarzami. Są nazwiska

(MAK, 21.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.