Mariusz Ryciak nie zarządza już marketingiem w firmie Answear.com
Mariusz Ryciak marketingiem Answear zajmował się pół roku (fot. archiwum Mariusza Ryciaka)
Mariusz Ryciak, który w maju został chief marketing officer w Answear.com na obszar CEE, zakończył już współpracę z tą firmą.
Następca Ryciaka nie został jeszcze wybrany, trwa rekrutacja mająca wyłonić nowego szefa marketingu, jej finał spodziewany jest już w przyszłym roku.
Czytaj też: Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People jako head of strategic project
Ryciak poprzednio pracował w firmie Colian, do której dołączył w lipcu 2020. Rozstał się z nią w marcu 2022. W Colian odpowiadał za marketing takich polskich marek słodyczy, jak Jeżyki, Goplana, Jutrzenka, Solidarność, Grześki i Akuku! Ponadto zajmował się aktywacją działań marketingowych zagranicznych marek słodyczy, w tym brytyjskiej Elizabeth Shaw i irlandzkiej Lily O'Brien's.
Wcześniej był group CMO Oshee Polska, z którą związał się w listopadzie 2017 roku (zaczynał jako dyrektor marki Oshee). Przed Oshee Polska pracował jako strategic director w NeumannBrown, zarządzał własną agencją Red Parrot, był partnerem w Mediarun.
Czytaj też: Papaya New Directors współpracuje z SOS Wioski Dziecięce i Fem Fund
(AMS, 20.11.2023)