Radosław Majdan ambasadorem GO+bet. Umowa do końca lipca 2024 roku
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” wystartowała 10 listopada (fot. materiały prasowe)
Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem firmy GO+bet oferującej zakłady sportowe i będącej oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków.
Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia.
Pierwsza odsłona kampanii z Majdanem
Radosław Majdan, w ramach współpracy, ma być twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo ma wspierać markę podczas wydarzeń offline – spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.
Czytaj też: A w Kanale Sportowym: Stanowski o Smokowskim, który go nienawidzi. Borek ripostuje
GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki na platformie Onet.pl/Przegląd Sportowy, gdzie jednym
z prowadzących jest właśnie Radosław Majdan.
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” wystartowała 10 listopada – nagrody w postaci darmowych zakładów (tzw. FreeBet) uzyskają ci uczestnicy, którzy na swoim kuponie zamieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym co najmniej jedna z ekip nie straci gola.
Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.
Czytaj też: "Sport" znika z rynku po 78 latach, 9-osobowy zespół przestanie istnieć
(AMS, 13.11.2023)