Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa, Starcom i McDonald’s na szczytach rankingu 24. edycji Effie Awards Poland

Pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie https://awards.effie.pl (fot. materiały prasowe)

W 24. edycji Effie Awards Poland przyznano 5 złotych statuetek, 23 srebrne i 42 brązowe.

Złote statuetki Effie Awards 2023 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych: w kategorii Beauty & Care – "Pantene. Trzeba mieć siłę, żeby być innym" – Procter & Gamble, Grey, EssenceMediacom, Partner of Promotion, GroupM; w kategorii Finance & Insurace – "Bądź kotem płatności!" – BLIK, Change Serviceplan, Spark Foundry, Performics, LiquidThread; w kategorii Long Term – "Maestro. Wszystko czego chcesz od burgera" – McDonald's, DDB Warszawa, OMD; w kategorii Marketing & Business Solutions – "Kawonament – innowacyjny model sprzedaży" – Żabka, Spark Foundry, Ogilvy, Cukier; w kategorii Social – "Stop toksycznej chemii" – Clovin, FCB&theMilkman, The Rockets.

Czytaj też: Ranking PR CHECK 2023 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższe pozycje zajęły: wśród agencji – DDB Warszawa, spośród agencji mediowych – Starcom; firma roku – McDonald’s.

W jury Effie zasiadali marketerzy zarówno ze strony agencji, jak i klientów, niezależni konsultanci i badacze. Przyznali 103 nominacje. Podczas gali wręczono 70 nagród. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii konkursowych, w tym wprowadzone w tym roku trzy odpowiadające porządkowi ESG: Environmental, Social oraz Governence. Tegoroczne jury Effie obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, dyrektorki Google Polska.

Effie to nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500

(AMS, 07.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.