DDB Warszawa, Starcom i McDonald’s na szczytach rankingu 24. edycji Effie Awards Poland
Pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są na stronie https://awards.effie.pl (fot. materiały prasowe)
W 24. edycji Effie Awards Poland przyznano 5 złotych statuetek, 23 srebrne i 42 brązowe.
Złote statuetki Effie Awards 2023 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych: w kategorii Beauty & Care – "Pantene. Trzeba mieć siłę, żeby być innym" – Procter & Gamble, Grey, EssenceMediacom, Partner of Promotion, GroupM; w kategorii Finance & Insurace – "Bądź kotem płatności!" – BLIK, Change Serviceplan, Spark Foundry, Performics, LiquidThread; w kategorii Long Term – "Maestro. Wszystko czego chcesz od burgera" – McDonald's, DDB Warszawa, OMD; w kategorii Marketing & Business Solutions – "Kawonament – innowacyjny model sprzedaży" – Żabka, Spark Foundry, Ogilvy, Cukier; w kategorii Social – "Stop toksycznej chemii" – Clovin, FCB&theMilkman, The Rockets.
Czytaj też: Ranking PR CHECK 2023 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek
W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższe pozycje zajęły: wśród agencji – DDB Warszawa, spośród agencji mediowych – Starcom; firma roku – McDonald’s.
W jury Effie zasiadali marketerzy zarówno ze strony agencji, jak i klientów, niezależni konsultanci i badacze. Przyznali 103 nominacje. Podczas gali wręczono 70 nagród. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii konkursowych, w tym wprowadzone w tym roku trzy odpowiadające porządkowi ESG: Environmental, Social oraz Governence. Tegoroczne jury Effie obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, dyrektorki Google Polska.
Effie to nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500
(AMS, 07.11.2023)