Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: public relations

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Groupe wprowadza kodeks zasad współpracy z influencerami

Wszyscy influencerzy, którzy chcą współpracować z agencjami należącymi do Publicis Groupe, będą musieli zaakceptować kodeks (fot. materiały prasowe)

Publicis Groupe zaktualizowała zasady współpracy z twórcami internetowymi. Do umów z influencerami dołączany będzie kodeks wartości i zasad.

Kodeks ma być dodatkowym zabezpieczeniem dla klientów współpracujących z Publicis Groupe w obszarze influencer marketingu przed współpracą z twórcami, których zachowania i działalność publiczna są sprzeczne z prawem, powszechnie przyjętymi normami i obyczajami społecznymi lub charakteryzują się brakiem szacunku dla odbiorców czy nieuczciwie wykorzystują ich zaufanie.

Czytaj też: Kanał Sportowy przywraca do pracy youtubera usuniętego przez Stanowskiego

Łukasz Borek, dyrektor generalny agencji LiquidThread, wyjaśnia, że Publicis Groupe chce wykorzystać skalę swojej działalności i w ten sposób wprowadzić zasady, które będą działać w interesie wszystkich podmiotów i przyczynią się do profesjonalizacji tej części działalności marketingowej.

Dokument zawiera dwanaście zasad, które twórcy chcący współpracować z agencjami i klientami Publicis Groupe muszą zaakceptować. Dotyczą one m.in. szacunku do społeczności, przestrzegania prawa w tworzonych materiałach, reakcji na zachowania naznaczone przemocą i hejtem wśród fanów twórcy, dbania o prywatność odbiorców i osób występujących w materiałach, czy sprawdzanie propozycji współpracy, aby twórcy nie promowali marek, które w nieuczciwy sposób wykorzystują zaufanie młodych odbiorców.

Czytaj też: Mark Zuckerberg zerwał więzadła w kolanie. Nie będzie walki z Muskiem?

(KAP, 11.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.