Netflix z reklamami ma już 15 mln subskrypcji
Netflix oferuje nowe warianty opcji z reklamami (fot. Pixabay.com)
Netflix z reklamami osiągnął pułap 15 mln aktywnych użytkowników, rok po uruchomieniu tańszej opcji platformy.
Współpracując z Microsoft Advertising, w ciągu ostatnich 12 miesięcy platforma Netflix rozszerzyła zakres możliwości reklamowych. W USA nawiązała współpracę z Nielsenem. Netflix niedługo wprowadzi też opcję ściągania filmów i programów na urządzenia i oglądanie ich offline. Serwis zapowiedział również wprowadzenie udogodnienia dla oglądających seriale. Po obejrzeniu trzech odcinków bez przerwy, czwarty będzie już wyświetlany bez reklam.
Czytaj też: Szef HBO używał anonimowych kont na Twitterze, by komentować negatywne recenzje
Opcję z reklamami serwis wprowadził 3 listopada ub.r. w 12 krajach: Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Hiszpanii, Kanadzie, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii. W Polsce wersja serwisu z reklamami wystartuje nie wcześniej niż w drugiej połowie 2024 roku.
Licząc wszystkie rodzaje subskrypcji na całym świecie, Netflix na koniec trzeciego kwartału miał ich 247,15 mln.
Czytaj też: Mark Zuckerberg zerwał więzadła w kolanie. Nie będzie walki z Muskiem?
(MAC, 07.11.2023)