Krzysztof Ibisz promuje kluby fitness w nowej kampanii. "NAJbliżej do formy"

Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio (screen: YouTube/Fitness Klub ZDROFIT)
"NAJbliżej do formy" to hasło przewodnie kampanii reklamowej należących do Benefit Systems klubów fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One. Twarzą działań został Krzysztof Ibisz.
W ramach kampanii powstały kreacje foto i wideo autorstwa Małgorzaty Popinigis oraz audio. Bohaterami spotów wideo i zdjęć są osoby trenujące w klubach fitness – mężczyźni, kobiety, osoby młode, w średnim wieku i dojrzałe. Celem autorów było uchwycenie codziennych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu.
Czytaj też: Jarosław Boliński po prawie 17 latach zakończył pracę w Propeller/The Story Lab
Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio. Kampania banerowa realizowana jest przy użyciu Google Ads i Microsoft Ads w popularnych serwisach Interia.pl, Onet.pl i Wp.pl, na YouTube oraz w social mediach – na Facebooku, Instagramie i TikToku. Bohaterem spotu radiowego jest Krzysztof Ibisz, a jego emisja odbywa się w AntyRadiu, Kampusie, RMF FM i Radiu Zet.
Kampanii towarzyszą medialne i promocyjne działania wspierające zaplanowane do końca tego roku. W telewizji śniadaniowej pojawią się trenerzy i eksperci Zdrofit w towarzystwie trenujących znanych osób.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Keino. Zakupem mediów zajęły się Value Media oraz Mido. Produkcją sesji zdjęciowej i wideo zajął się dom produkcyjny Joho.
Czytaj też: Dentsu mianuje Williamsa Swayne'a globalnym dyrektorem ds. planowania mediów
(KAP, 31.10.2023)
