Dentsu mianuje Williamsa Swayne'a globalnym dyrektorem ds. planowania mediów

William Swayne z siecią Dentsu jest związany od 23 lat (fot. Twitter.com/wswayne)
William Swayne został mianowany dyrektorem naczelnym w randze prezesa grupy Dentsu ds. globalnego planowania i zakupu mediów.
Swayne otrzymał zadanie opracowania wizji możliwości Dentsu w zakresie mediów i ich wykorzystania do współpracy z klientami. W szczególności jego celem ma być wdrożenie platformy Amplifi do zarządzania dostawami mediów internetowych firmy Dentsu.
Czytaj też: Fonia kupuje marketingową część Selectivv i tworzy reklamowy holding
Do grupy Dentsu dołączył w marcu 2000 roku. Zarządzał globalnym kontem Adidas obsługiwanym przez agencję Carat. W latach późniejszych był dyrektorem generalnym Carat w Hongkongu i w USA, zanim został mianowany globalnym prezesem sieci. Od 2019 roku pełni funkcję dyrektora ds. obsługi klientów w mediach.
(MAC, 31.10.2023)
