Fonia kupuje marketingową część Selectivv i tworzy reklamowy holding
Fonia działa na polskim rynku od roku (fot. materiały parsowe)
Fonia, operator aplikacji rabatowej i dostawca usług telekomunikacyjnych, kupuje część specjalizującej się w analizie danych i realizacji kampanii reklamowych online firmy Selectivv.
Fonia rozpoczyna proces zakupu części biznesu Selectivv, agencji marketingu cyfrowego, dokładnie rok od rozpoczęcia swojej działalności w naszym kraju. Połączenie dwóch podmiotów ma pozwolić spółce na stworzenie oferty pełnego spektrum działań reklamowych.
Czytaj też: GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence
Do Fonii trafi część biznesu Selectivv odpowiadająca za analizy zbiorów danych do celów reklamowych (big data). Selectivv pozostanie na rynku i w dalszym ciągu będzie realizować projekty badawcze w obszarze użytkowników urządzeń mobilnych i precyzyjnych.
W ostatnim roku Fonia zbudowała bazę użytkowników zainteresowanych zakupami, którzy skorzystali z oferty rabatowej w ponad 600 sklepach. Wykorzystując tę bazę i technologię Selectivv, spółka będzie oferować domom mediowym i firmom kompleksowe kampanie online skierowane do osób zainteresowanych zakupami z wykorzystaniem reklam display, SMS, mail, aż po media społecznościowe.
Zakup części Selectivv nie wpłynie na ofertę Fonii dla odbiorców indywidualnych. Firma zaczynała jako operator telekomunikacyjny, oferujący kupony rabatowe. Kolejnym etapem w strategii Fonii jest rozwój w kierunku operatora aplikacji kuponowo-cashbackowej z opcją zamówienia karty SIM. Spółka jest też właścicielem Fonia.digital – działu agencyjnego odpowiedzialnego za realizację działań marketingowych dla klientów marki.
Czytaj też: Paulina Matuszkiewicz szefową sprzedaży w agencji LifeTube
(KAP, 27.10.2023)