Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fielmann nowym klientem poznańskiej agencji Chapter1

Celem działań ma być budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku (fot. materiały prasowe)

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczyna obsługę nowego klienta, którym jest marka Fielmann.

Zakres współpracy obejmuje m.in. prace nad strategią komunikacji, realizację kampanii reklamowych, produkcję filmową, radiową i zdjęciową, aktywacje, jak również obsługę kanałów social mediów marki. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie wystartowała pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat. Celem działań jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki. Kampania potrwa do połowy grudnia, koncentruje się przede wszystkim w kanale digital. Jej głównym nośnikiem jest spot wizerunkowy.

Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith. Przy produkcji filmu agencja Chapter1 współpracowała z z domem produkcyjnym How How. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski - reprezentujący Match&Spark.

Fielmann prowadzi ponad 1 tys. salonów optycznych w całej Europie - w Polsce ma 53 stacjonarnych punktów oraz sklep internetowy (www.fielmann.pl).

(AMS, 18.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.