Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine stworzy nową stronę Muzeum Narodowego w Krakowie

Odmieniona strona to kolejny etap wprowadzania nowej strategii komunikacji Muzeum Narodowego w Krakowie (fot. materiały prasowe)

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na stworzenie serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Za wykonanie projektu odpowiadać będzie GoldenGrid, zespół UX/UI działający pod parasolem agencji.

Ekspozycje stałe oraz wystawy czasowe Muzeum Narodowego w Krakowie przyciągają każdego roku ponad milion zwiedzających. Dla większości z nich miejscem pierwszego kontaktu i źródłem informacji o nowych ekspozycjach oraz biletach jest strona mnk.pl. Już wkrótce zyska ona nowoczesną odsłonę. Jest to kolejny etap wprowadzania nowej strategii komunikacji instytucji.

Czytaj też: Pytanie długie na minutę i 13 sekund, pomylona plansza i dżingiel nie w porę. Debata TVP

Głównym zadaniem GoldenGrid ma być stworzenie spójnej koncepcji serwisu, odpowiadającej na potrzeby użytkowników i uwzględniającej najnowsze trendy UX, UI oraz web designu. Prace nad nową stroną skupić się mają w pierwszym etapie na zbieraniu danych o dotychczasowym funkcjonowaniu serwisu oraz badaniach i wywiadach z osobami, które z niego korzystają. W dalszych krokach będą tworzone ścieżki użytkownika oraz makiety funkcjonalne. Efektem prac ma być nowoczesny projekt strony, który pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność MNK nie tylko wśród krakowskich instytucji, ale też muzeów europejskich.

GoldenGrid to agencja UX/UI, która działa na rynku od 2021 roku. Swoje zadania realizuje pod parasolem GoldenSubmarine i specjalizuje się w projektach dla e-biznesów. Na swoim koncie ma już szereg projektów UX i analitycznych, m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH, Škoda czy ING.

(AMS, 10.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.