Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAA Power Podcast o profrekwencyjnych działaniach angażujących branżę komunikacji marketingowej

Podcast jest dostępny na Spotify i YouTube (fot. materiały prasowe)

W najnowszym odcinku IAA Power Podcast Dorota N. Haller oraz Zofia Sanejko rozmawiają o tym, co branża marketingowa może zrobić dla wyborców i kraju.

W nowym odcinku podcastu IAA (dostępnym na Spotify i YouTube) prowadzące wskazują, że branża powinna prowadzić działania mające na celu podnoszenie świadomości obywatelskiej, pokazywanie, że udział w wyborach to prawo, z którego warto skorzystać.

Zofia Sanejko, dyrektor obsługi kluczowych klientów w kancelarii LGL, jako przykład wskazuje kampanię "To Twój wybór. Idź na wybory", którą osobiście wspiera. Dorota N. Haller, wiceprezeska zarządu IAA Polska, CMO w Honor Polska, wymienia inne apolityczne inicjatywy, zwłaszcza te skierowane do kobiet. To m.in. kampania "Kobiety na wybory" oraz "Wspieram sukces kobiet". 

Premierze podcastu towarzyszy informacja o podjęciu przez IAA Polska uchwały o aktywnym wspieraniu inicjatyw, których celem jest zachęcanie do wzięcia udziału w wyborach, a zrealizowany podcast jest jednym z wyrazów tego zaangażowania.

(KAP, 05.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.