IAA Power Podcast o profrekwencyjnych działaniach angażujących branżę komunikacji marketingowej
Podcast jest dostępny na Spotify i YouTube (fot. materiały prasowe)
W najnowszym odcinku IAA Power Podcast Dorota N. Haller oraz Zofia Sanejko rozmawiają o tym, co branża marketingowa może zrobić dla wyborców i kraju.
W nowym odcinku podcastu IAA (dostępnym na Spotify i YouTube) prowadzące wskazują, że branża powinna prowadzić działania mające na celu podnoszenie świadomości obywatelskiej, pokazywanie, że udział w wyborach to prawo, z którego warto skorzystać.
Zofia Sanejko, dyrektor obsługi kluczowych klientów w kancelarii LGL, jako przykład wskazuje kampanię "To Twój wybór. Idź na wybory", którą osobiście wspiera. Dorota N. Haller, wiceprezeska zarządu IAA Polska, CMO w Honor Polska, wymienia inne apolityczne inicjatywy, zwłaszcza te skierowane do kobiet. To m.in. kampania "Kobiety na wybory" oraz "Wspieram sukces kobiet".
Premierze podcastu towarzyszy informacja o podjęciu przez IAA Polska uchwały o aktywnym wspieraniu inicjatyw, których celem jest zachęcanie do wzięcia udziału w wyborach, a zrealizowany podcast jest jednym z wyrazów tego zaangażowania.
(KAP, 05.10.2023)