31 projektów z Polski na short listach Golden Drum. McCann górą
Rozdanie nagród odbędzie się 10 października (fot. materiały prasowe)
31 polskich projektów otrzymało nominacje do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Najwięcej nominacji przypadło kampanii Gdziezamieszkac.com, którą McCann Poland przygotował dla Mastercard.
Kampania McCann Poland została nominowana w 14 kategoriach. Pięć nominacji otrzymała kampania "Prowadź się zdrowo" marki Essentiale Forte, za kreację której odpowiadała agencja Publicis Worldwide. Kampania była zgłaszana razem z PHD Media oraz MSL Group.
Tyle samo nominacji otrzymała kampania "Foodball" autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Betclic. Współzgłaszającym jest Grupa Komunikacja+.
180heartbeats + Jung v Matt otrzymała kolejne cztery nominacje za kampanię dla Gazety.pl - #Underline_UNTRUTH.
Po jednej nominacji otrzymały natomiast kampanie "Jestem Trans" dla Storytel (zgłaszający: Molecular Worldwide/Omnicom Media Group, fundacja "My Rodzice" i "Gazeta Wyborcza"), "Empowering Polish Women" BNP Paribas (Publicis Worldwide i Havas Media) oraz "Zhakowany koncert w Roblox" dla ING (Gong i Game Changer).
Rozdanie nagród odbędzie się 10 października.
(KAP, 03.10.2023)