Julia Garner i Simone Ashley towarzyszą George'owi Clooneyowi w nowej kampanii Nespresso
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (screen: YouTube/Nespresso)
Ruszyła najnowsza kampania Nespresso, w której udział wzięły trzy gwiazdy światowego formatu. Poza wieloletnim ambasadorem marki George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley.
Reklama została stworzona w żartobliwej formie, której motywem jest wybór idealnego rodzaju kawy.
Czytaj też: Katarzyna Jaroszyńska z TVN w podcaście Castoramy. Premiera 25 września
Wykorzystując motyw odkrycia kawy dopasowanej do naszej osobowości, Nespresso przygotowało quiz #JakąKawąJesteś. Aktywacja ma na celu ułatwienie odnalezienia ulubionej kawy, odpowiadającej naszym preferencjom i stylowi życia. Quiz jest dostępny na stronie internetowej Nespresso.
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram). Działania zostały zaplanowane do 30 października.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, natomiast mediami offline zajmuje się agencja Thrive. Komunikację PR prowadzi MSL Group, a komunikację w Social Media agencja They.pl.
Czytaj też: Streetcom, Fame Shop i Hash.fm uruchomiły platformę dla influencerów InStars
(KAP, 22.09.2023)