TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Julia Garner i Simone Ashley towarzyszą George'owi Clooneyowi w nowej kampanii Nespresso

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (screen: YouTube/Nespresso)

Ruszyła najnowsza kampania Nespresso, w której udział wzięły trzy gwiazdy światowego formatu. Poza wieloletnim ambasadorem marki George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley.

Reklama została stworzona w żartobliwej formie, której motywem jest wybór idealnego rodzaju kawy.

Czytaj też: Katarzyna Jaroszyńska z TVN w podcaście Castoramy. Premiera 25 września

Wykorzystując motyw odkrycia kawy dopasowanej do naszej osobowości, Nespresso przygotowało quiz #JakąKawąJesteś. Aktywacja ma na celu ułatwienie odnalezienia ulubionej kawy, odpowiadającej naszym preferencjom i stylowi życia. Quiz jest dostępny na stronie internetowej Nespresso.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram). Działania zostały zaplanowane do 30 października.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, natomiast mediami offline zajmuje się agencja Thrive. Komunikację PR prowadzi MSL Group, a komunikację w Social Media agencja They.pl.

Czytaj też: Streetcom, Fame Shop i Hash.fm uruchomiły platformę dla influencerów InStars

(KAP, 22.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.