Streetcom, Fame Shop i Hash.fm uruchomiły platformę dla influencerów InStars
Na InStars znajduje się ponad 500 tys. influencerów - są to zarówno gwiazdy, jak i początkujący twórcy (fot. materiały prasowe)
Streetcom, Fame Shop oraz agencja Hash.fm podjęły decyzję o uruchomieniu nowej platformy dla influencerów w Europie InStars, na której działają nano-, micro- i makroinfluencerzy oraz twórcy contentu.
Na InStars znajduje się ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery. Matylda Szymalska, CEO agencji Streetcom, wyjaśnia, że InStars powstała z potrzeby stworzenia "innowacyjnej platformy", która łączy potrzeby influencerów i klientów.
"W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka" - wyjaśnia prezeska.
Platformą InStars zajmuje się dziesięcioosobowy zespół. Anna Hervada, managing & creative director, odpowiada za całą koncepcję kreatywną platformy; Angelika Cios, community & social media manager, za wdrożenie oraz rozwój platformy InStars; Laura Drygalska, communication specialist, za bieżący kontakt z influencerami, a Kacper Kaźmierczak, account manager, za wdrożenie i rozwój technologii.
Startowi platformy towarzyszy kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR.
W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld dol. wobec prognozowanych 15 mld dol. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld dol., co oznacza, że ta kategoria będzie wciąż dynamicznie rosła.
(KAP, 21.09.2023)