Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Streetcom, Fame Shop i Hash.fm uruchomiły platformę dla influencerów InStars

Na InStars znajduje się ponad 500 tys. influencerów - są to zarówno gwiazdy, jak i początkujący twórcy (fot. materiały prasowe)

Streetcom, Fame Shop oraz agencja Hash.fm podjęły decyzję o uruchomieniu nowej platformy dla influencerów w Europie InStars, na której działają nano-, micro- i makroinfluencerzy oraz twórcy contentu.

Na InStars znajduje się ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery. Matylda Szymalska, CEO agencji Streetcom, wyjaśnia, że InStars powstała z potrzeby stworzenia "innowacyjnej platformy", która łączy potrzeby influencerów i klientów.

"W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka" - wyjaśnia prezeska. 

Platformą InStars zajmuje się dziesięcioosobowy zespół. Anna Hervada, managing & creative director, odpowiada za całą koncepcję kreatywną platformy; Angelika Cios,  community & social media manager, za wdrożenie oraz rozwój platformy InStars; Laura Drygalska, communication specialist, za bieżący kontakt z influencerami, a Kacper Kaźmierczak, account manager, za wdrożenie i rozwój technologii.

Startowi platformy towarzyszy kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR.

W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld dol. wobec prognozowanych 15 mld dol. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld dol., co oznacza, że ta kategoria będzie wciąż dynamicznie rosła.

(KAP, 21.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.