Kampania dla marki Essentiale nagrodzona i wyróżniona w M&M Global Awards

Nagrody M&M Global Awards trafiają do agencji działających w międzynarodowych mediach (fot. materiały prasowe)
W europejskim konkursie M&M Global Awards tytuł Agencji Roku trafił do PHD. Aż w trzech kategoriach dostrzeżono kampanię zrealizowaną dla marki należącej do Sanofi.
Kampania "Drive Healthy: The Liver Check" stworzona dla marki Essentiale z portfolio Sanofi otrzymała trzy nagrody. Wygrała w kategorii Best campaign led by event or experiential oraz otrzymała wyróżnienia w kategoriach Best campaign for pharma & healthcare oraz Best response campaign.
Czytaj też: TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara
Celem nagrodzonej w europejskim konkursie kampanii było podniesienie świadomości wśród mężczyzn po 40. roku życia na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD – niealkoholowej stłuszczeniowej choroby wątroby. W ramach akcji mieszkańcy 16 miast mieli bezpłatnie wykonać badanie w mobilnych gabinetach za pomocą urządzenia FibroScan.
Koncepcję i realizację kampanii "Drive Healthy: The Liver Check" przygotowała agencja Publicis Poland. Za planowanie mediów i współpracę z ambasadorami odpowiadało PHD. Działania PR i przygotowanie akcji z mobilnymi gabinetami zrealizowała agencja MSL.
Czytaj też: Kompania Piwowarska z teledyskiem promującym kampanię społeczną "Pij z Umiarem"
(KAP, 19.09.2023)
