Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania dla marki Essentiale nagrodzona i wyróżniona w M&M Global Awards

Nagrody M&M Global Awards trafiają do agencji działających w międzynarodowych mediach (fot. materiały prasowe)

W europejskim konkursie M&M Global Awards tytuł Agencji Roku trafił do PHD. Aż w trzech kategoriach dostrzeżono kampanię zrealizowaną dla marki należącej do Sanofi.

Kampania "Drive Healthy: The Liver Check" stworzona dla marki Essentiale z portfolio Sanofi otrzymała trzy nagrody. Wygrała w kategorii Best campaign led by event or experiential oraz otrzymała wyróżnienia w kategoriach Best campaign for pharma & healthcare oraz Best response campaign.

Czytaj też: TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara

Celem nagrodzonej w europejskim konkursie kampanii było podniesienie świadomości wśród mężczyzn po 40. roku życia na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD – niealkoholowej stłuszczeniowej choroby wątroby. W ramach akcji mieszkańcy 16 miast mieli bezpłatnie wykonać badanie w mobilnych gabinetach za pomocą urządzenia FibroScan.

Koncepcję i realizację kampanii "Drive Healthy: The Liver Check" przygotowała agencja Publicis Poland. Za planowanie mediów i współpracę z ambasadorami odpowiadało PHD. Działania PR i przygotowanie akcji z mobilnymi gabinetami zrealizowała agencja MSL.

Czytaj też: Kompania Piwowarska z teledyskiem promującym kampanię społeczną "Pij z Umiarem"

(KAP, 19.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.