Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara

Raport znajduje się na stronie Kantar.com (fot. materiały prasowe)

TikTok zajął pierwsze miejsce pod względem wartości reklam wśród platform wideo w corocznym raporcie "Media Reactions" opracowanym przez Kantar. Platforma jest również liderem w obszarze przyciągania uwagi i innowacyjności.

Mimo że marketerzy wydają dużo pieniędzy na TikToku, nie znalazł się on w pierwszej piątce platform reklamowych, którym można ufać. Marketerzy największym zaufaniem obdarowali YouTube, Google Ads i Instagram.

Czytaj też: Powstała Polska Organizacja Reklamodawców. Celem wzmocnienie głosu branży

TikTok znalazł się na szczycie listy zarówno wśród konsumentów, jak i marketerów pod względem przyciągania uwagi. Kolejne miejsca zajęły Instagram i Amazon. Natomiast Facebook został wybrany jako aplikacja, którą badani najbardziej ignorują. Oprócz niej najczęściej ignorowane były YouTube i Google. 

Raport zawiera wnioski z ponad 15,5 tys. wywiadów z konsumentami i 850 specjalistami ds. marketingu, obejmujących prawie 330 marek na 23 światowych rynkach. Globalny ranking wartości reklam mierzy postawy konsumentów wobec reklam na różnych platformach medialnych.

Pełny raport znajduje się na stronie Kantar.com.

Czytaj też: Rusza proces USA kontra Google "o duszę internetu". Duże znaczenie dla firm Big Tech

(KAP, 16.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.