Kompania Piwowarska z teledyskiem promującym kampanię społeczną "Pij z Umiarem"
Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski (screen: YouTube/Kompania Piwowarska S.A.)
W sieci pojawił się teledysk promujący kampanię "Pij z Umiarem – to się rymuje", w którym wystąpili raper Pih i aktor Andrzej Grabowski, wcielając się w postacie Pija i Umiara. Wideo jest zwieńczeniem kampanii przygotowanej przez Kompanię Piwowarską.
To druga edycja kampanii społecznej. Utwór stworzony na potrzeby zeszłorocznej odsłony "Alkohol i samochód – to się nie rymuje" został przesłuchany ponad 200 tys. razy. Kampania osiągnęła 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media. Dlatego w tym roku w kampanii pojawia się znowu rap, choć podany w nieco inny sposób.
Czytaj też: Sędzia piłkarski Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej
Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów – Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje oraz Umiara, który umie bawić się w sposób rozsądny.
Kampania była szeroko promowana w social mediach i poprzez współprace influencerskie na Facebooku, Instagramie, TikToku. Trzon kampanii stanowił mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów, które zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu do utworu.
Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz w serwisach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.
Czytaj też: TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara
(KAP, 18.09.2023)