W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska z teledyskiem promującym kampanię społeczną "Pij z Umiarem"

Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski (screen: YouTube/Kompania Piwowarska S.A.)

W sieci pojawił się teledysk promujący kampanię "Pij z Umiarem – to się rymuje", w którym wystąpili raper Pih i aktor Andrzej Grabowski, wcielając się w postacie Pija i Umiara. Wideo jest zwieńczeniem kampanii przygotowanej przez Kompanię Piwowarską.

To druga edycja kampanii społecznej. Utwór stworzony na potrzeby zeszłorocznej odsłony "Alkohol i samochód – to się nie rymuje" został przesłuchany ponad 200 tys. razy. Kampania osiągnęła 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media. Dlatego w tym roku w kampanii pojawia się znowu rap, choć podany w nieco inny sposób.

Czytaj też: Sędzia piłkarski Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej

Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów – Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje oraz Umiara, który umie bawić się w sposób rozsądny.

Kampania była szeroko promowana w social mediach i poprzez współprace influencerskie na Facebooku, Instagramie, TikToku. Trzon kampanii stanowił mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów, które zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu do utworu.

Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz w serwisach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.

Czytaj też: TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara

(KAP, 18.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.