Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska z teledyskiem promującym kampanię społeczną "Pij z Umiarem"

Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski (screen: YouTube/Kompania Piwowarska S.A.)

W sieci pojawił się teledysk promujący kampanię "Pij z Umiarem – to się rymuje", w którym wystąpili raper Pih i aktor Andrzej Grabowski, wcielając się w postacie Pija i Umiara. Wideo jest zwieńczeniem kampanii przygotowanej przez Kompanię Piwowarską.

To druga edycja kampanii społecznej. Utwór stworzony na potrzeby zeszłorocznej odsłony "Alkohol i samochód – to się nie rymuje" został przesłuchany ponad 200 tys. razy. Kampania osiągnęła 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media. Dlatego w tym roku w kampanii pojawia się znowu rap, choć podany w nieco inny sposób.

Czytaj też: Sędzia piłkarski Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej

Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar. Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów – Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje oraz Umiara, który umie bawić się w sposób rozsądny.

Kampania była szeroko promowana w social mediach i poprzez współprace influencerskie na Facebooku, Instagramie, TikToku. Trzon kampanii stanowił mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów, które zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu do utworu.

Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz w serwisach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.

Czytaj też: TikTok liderem wśród platform wideo pod względem wartości reklam. Raport Kantara

(KAP, 18.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.