Osiem agencji w przetargu KPRM na reklamowanie referendum. Sigma Bis z najniższą ofertą
Jedynie błędy formalne Sigmy Bis mogłyby skłonić KPRM do wybrania w przetargu innej agencji (screen: Twitter/@pisorgpl)
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów uruchomiła przetarg, w którym wybierze agencję mediową odpowiedzialną za zakup powierzchni reklamowych referendum. Oferty złożyło osiem firm.
Wybrana firma będzie odpowiedzialna za zakup powierzchni na billboardach i digital OOH, w prasie drukowanej oraz mediach społecznościowych, internecie i kinach. Działania przewidziano na okres od 29 września do 15 października i będą najprawdopodobniej dotyczyć promocji referendum, które ma zostać przeprowadzone równolegle z wyborami parlamentarnymi.
Czytaj też: Temat referendum wywołał 10 tysięcy publikacji dziennie według danych PSMM
Oferty zostaną ocenione na podstawie ceny. Sigma Bis wyceniła swoje usługi na 988 tys. zł, druga okazała się agencja Media Group (niecałe 1,1 mln zł). Pozostałe agencje to: Fabryka Marketingu (1,6 mln zł), Tarraya (1,9 mln zł), 38PR & Content Communication (1,9 mln zł), Cityboard Media (1,9 mln zł) i Mastermind Media (1,85 mln).
(KAP, 16.09.2023)