Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gannett szuka reporterów, którzy będą opisywać tylko Beyonce i Taylor Swift

Taylor Swift jest ostatnio tak popularna, że szefowie wydawnictwa uznali, iż osobisty reporter to właściwe rozwiązanie (fot. Wikimedia Commons)

Gannett, największe amerykańskie wydawnictwo prasowe, w ciągu kilku dni zamieściło ogłoszenia, że poszukuje dwójki dziennikarzy do wyłącznej obsługi gwiazd piosenki – Taylor Swift i Beyonce Knowles-Carter.

Wydawnictwo chce zatrudnić osoby, które nie będą zajmować się niczym innym, jak relacjonowaniem dzień po dniu tego co dotyczy wymienionych gwiazd. Od koncertów po sprawy obyczajowe. Wśród pożądanych kompetencji niezbędne mają być umiejętności sprawnego pisania, robienia zdjęć i dogłębnej znajomości mediów społecznościowych.

Czytaj też: TikTok w USA uruchomił zakupy online

Dziennikarze, choć najpewniej będą to dziennikarki, mają nadawać zdalnie materiały dla ogólnokrajowej gazety wydawnictwa "USA Today" oraz dla "Tennessean" w Nashville, gdzie Taylor Swift rozpoczynała karierę. Korespondencje będą także pojawiać się w blisko 200 lokalnych tytułach Gannetta.

Obserwatorzy zwracają uwagę, że wydawnictwo w ubiegłym roku zwolniło kilkaset osób w celach oszczędnościowych. Teraz natomiast zatrudnia pracowników wyłącznie do obsługiwania gwiazd. I to zapewne na godnych warunkach.

Czytaj też: Meta rozszerza kanały WhatsApp na ponad 150 krajów

(MAC, 15.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.