Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W drugim kwartale najbardziej poczytnym tytułem motoryzacyjnym był "Motor". Ale sprzedaż spadła

Jak wynika z danych PBC, tygodnik "Motor" w II kwartale br. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 44 866 egz.

W drugim kwartale br. najbardziej popularnym tytułem o tematyce motoryzacyjnej był tygodnik "Motor". Jego sprzedażowy wynik kurczy się pomimo likwidacji dotychczasowego konkurenta, czyli papierowego wydania „Auto Świat”. Problem ten dotyczy wszystkich tytułów motoryzacyjnych na rynku.

Jak wynika z danych PBC, tygodnik "Motor" w drugim kwartale br. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 44 866 egz. Z tego 44 362 to wydania drukowane, a 504 to e-wydania (spadek o 7,34 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2022 roku). Drugi w zestawieniu miesięcznik "Automobilista" (Automobilista) miał średnią sprzedażą na poziomie 4739 egz. (spadek o 8,37 proc.) Na trzecim miejscu plasuje się "Classic Auto" (Stratos Concept) ze średnią sprzedażą wynoszącą 4582 egz. (spadek o 6,77 proc.).

Czytaj też: Biuletyn "100 największych afer" trafi do regionów wykluczonych informacyjnie

Ukazujący się nieregularnie na rynku "Auto Świat Katalog" (RAS Polska) sprzedawał się średnio w 20 278 egz. (spadek o 4,25 proc.).

Przypomnijmy, że w ub.r. wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska podjęło decyzję o zamknięciu tygodnika "Auto Świat". W połowie lutego ukazał się ostatni numer miesięcznika "Auto Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" (Bauer). Wydawnictwo przekonywało wówczas, że chce rozwijać serwis Magazynauto.pl i skupić się na tygodniku "Motor". – To nasz priorytet na bieżący rok – informował nas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.

Czytaj też: Prawie cały zespół dwutygodnika „Forum” traci pracę. To ok. 20 osób

(MZD, 12.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.