Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kinga Grzelewska poprowadzi seminarium na tegorocznym Golden Drum

Wystąpienie Kingi Grzelewskiej zaplanowano na 10 października (fot. materiały prasowe)

Kinga Grzelewska, managing partner i dyrektorka kreatywna MullenLowe Warsaw, poprowadzi seminarium "Czy reklama uratuje świat?" podczas tegorocznego festiwalu Golden Drum.

Kinga Grzelewska z reklamą związana jest od 20 lat, z MullenLowe Warsaw – prawie 17. W 2019 roku wraz z partnerami (Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media Hub, i Robert Winiarski, financial director grupy MullenLowe) zostali większościowymi udziałowcami spółek z grupy MullenLowe. Prace Kingi Grzelewskiej były nagradzane na wielu konkursach, wiele razy zasiadała w jury – m.in. KTR i Golden Drum. Przez ponad sześć lat współtworzyła program o teatrze w TVP.

Czytaj też: Agnieszka Rzepkowska została szefową marketingu Digital Care Group

Podczas tegorocznej edycji Golden Drum Kinga Grzelewska jako keynote speaker poruszy temat wpływu reklamy na zachowania konsumentów, ale również postawy społeczne. 

Golden Drum odbędzie się 9 i 10 października w słoweńskim Portorożu. Wykład Kingi Grzelewskiej zaplanowano na drugi dzień festiwalu.

(KAP, 11.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.