Agnieszka Rzepkowska została szefową marketingu Digital Care Group

Agnieszka Rzepkowska przed dołączeniem do Digital Care Group odpowiadała za marketing PZU (fot. Linkedin.com/in/agnieszka-rzepkowska-emba)
Agnieszka Rzepkowska dołączy do Digital Care Group, obejmując stanowisko group marketing director.
Poprzednio była dyrektorką ds. komunikacji marketingowej w PZU, z którym związała się na ponad siedem lat. Ma doświadczenie jako brand manager – piastowała tę funkcję najpierw w biurze podróży TUI Poland, a później w Nationale-Nederlanden.
Czytaj też: Jacek Olechowski przewodniczącym rady nadzorczej IAA Polska
Digital Care Group to spółka, która oferuje program finansowania urządzeń mobilnych dla firm, usługi serwisowe oraz naprawy oparte na współpracy z siecią własnych i partnerskich serwisów w Europie, Azji i Afryce.
Rzepkowska odpowiada za pełnię działań marketingowych grupy, zarządzanie zespołem, tworzenie strategii promocyjnej i jej realizację.
Czytaj też: Käärijä ambasadorem marki Oddlygood
(KAP, 08.09.2023)
