Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy realizacjach reklamowych

Papaya Films zapowiedziała publikację Raportu ESG za rok 2022 (fot. materiały prasowe)

Papaya Films to pierwsze studio filmowe w Polsce, które mierzy emisyjność każdej swojej produkcji.

Już w pierwszym kwartale 2023 roku firma poddała analizie 33 realizowane projekty. Pomiar emisyjności i lokalizacji jej źródeł pozwoli producentom na zaplanowanie kolejnych działań redukujących emisję CO2.

Czytaj też: Grupa Nowy Ład przestrzega przed platformami społecznościowymi w akcji dla Panoptykonu

Średnia emisja na pojedynczy projekt wyniosła 8,79 tony CO2e, przy medianie 3,42 tony CO2e. Trzy produkcje o najniższej emisji osiągnęły wartości 0,39, 0,78 i 0,99 tony CO2e. Było to możliwe dzięki zredukowaniu zużycia energii oraz minimalizacji wykorzystania oświetlenia i generatorów. Całkowita emisja CO2e wyniosła w tym okresie 193 tony.

Publikowane dane zostały zebrane dzięki kalkulatorowi emisyjności AdGreen. "To pierwsze dane, które publikujemy, działamy też nad tym, żeby móc podzielić się wiedzą i doświadczeniami, zebranymi w kolejnych kwartałach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Wierzymy, że oprócz praktycznych działań, które wprowadzamy tu i teraz, kluczowa jest konsekwentna edukacja wszystkich uczestników procesu" – mówi w komunikacie Justyna Górniak, chief growth officer w Papaya Films.

Papaya Films zapowiedziała również publikację Raportu ESG za rok 2022.

Czytaj też: Medal Wolności Słowa 2023: Ewa Łętowska, Piotr Świerczek, Owsiakowie i Lech Wałęsa

(AMS, 31.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.