Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polskie biesiady" TVP 2 będą nadawane także w jesiennej ramówce. Teksty piosenek na ekranie

W programie widzowie mogą śpiewać wspólnie z wykonawcami, bo na ekranie wyświetlane są teksty piosenek (fot. Waldemar Kompała, TVP)

Wprowadzony do oferty TVP 2 latem br. cykl koncertów "Polskie biesiady" będzie miał kontynuację w jesiennej ramówce.

W jesiennej ofercie znajdzie się 12 odcinków programu. Nowy sezon ruszy we wrześniu. Obecny zakończy się z kolei pod koniec sierpnia. Jesienią program zmieni swoje pasmo prawdopodobnie na piątki, bo w soboty bez zmian będzie nadawana kolejna edycja "The Voice of Poland".

Czytaj też: Program "Strefa starcia" Michała Adamczyka trafi na główną antenę – do TVP 1

Prowadzącymi koncertów są m.in. prezenterzy TVP Anna Popek, Marek Sierocki, Izabella Krzan, Tomasz Wolny, Rafał Brzozowski i Przemysław Babiarz, aktor Robert Rozmus oraz wokaliści Kajra i Sławomir, prowadzący teleturniej "Tak to leciało" w TVP 2. Widzowie mogą śpiewać wspólnie z wykonawcami. Na ekranie wyświetlane są bowiem teksty piosenek.

Wprowadzenie koncertów biesiadnych do ramówki zapowiadał pod koniec maja na spotkaniu z mediami Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP. - Nie ma w Polsce formatu, w którym ludzie naprawdę śpiewają razem - mówił dziennikarzom. Jak dodał, w niemieckiej telewizji publicznej jest format "Lustige Musikanten", który jest próbą wspólnego śpiewu. - To hit telewizji niemieckiej od dekad. Nasz program nie powiem, że jest wzorowany na "Lustige Musikanten", ale gdzieś wychodzi z podobnego pomysłu - tłumaczył Matyszkowicz.

Obecnie cykl nadawany jest w soboty o 20. Debiut miał 17 czerwca. Według Nielsen Media "Polskie biesiady" ogląda średnio 1,4 mln widzów, a wyniki cyklu są powyżej średniej stacji. Dotychczas najwięcej widzów miały "Biesiada śląska" z 17 czerwca i "Biesiada weselna" z 15 lipca - po ok. 1,58 mln.

Czytaj też: W KRRiT są cztery skargi na program TVP Info "Jak oni kłamią", który uderza w TVN

(MNIE, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.