Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polskie biesiady" TVP 2 będą nadawane także w jesiennej ramówce. Teksty piosenek na ekranie

W programie widzowie mogą śpiewać wspólnie z wykonawcami, bo na ekranie wyświetlane są teksty piosenek (fot. Waldemar Kompała, TVP)

Wprowadzony do oferty TVP 2 latem br. cykl koncertów "Polskie biesiady" będzie miał kontynuację w jesiennej ramówce.

W jesiennej ofercie znajdzie się 12 odcinków programu. Nowy sezon ruszy we wrześniu. Obecny zakończy się z kolei pod koniec sierpnia. Jesienią program zmieni swoje pasmo prawdopodobnie na piątki, bo w soboty bez zmian będzie nadawana kolejna edycja "The Voice of Poland".

Czytaj też: Program "Strefa starcia" Michała Adamczyka trafi na główną antenę – do TVP 1

Prowadzącymi koncertów są m.in. prezenterzy TVP Anna Popek, Marek Sierocki, Izabella Krzan, Tomasz Wolny, Rafał Brzozowski i Przemysław Babiarz, aktor Robert Rozmus oraz wokaliści Kajra i Sławomir, prowadzący teleturniej "Tak to leciało" w TVP 2. Widzowie mogą śpiewać wspólnie z wykonawcami. Na ekranie wyświetlane są bowiem teksty piosenek.

Wprowadzenie koncertów biesiadnych do ramówki zapowiadał pod koniec maja na spotkaniu z mediami Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP. - Nie ma w Polsce formatu, w którym ludzie naprawdę śpiewają razem - mówił dziennikarzom. Jak dodał, w niemieckiej telewizji publicznej jest format "Lustige Musikanten", który jest próbą wspólnego śpiewu. - To hit telewizji niemieckiej od dekad. Nasz program nie powiem, że jest wzorowany na "Lustige Musikanten", ale gdzieś wychodzi z podobnego pomysłu - tłumaczył Matyszkowicz.

Obecnie cykl nadawany jest w soboty o 20. Debiut miał 17 czerwca. Według Nielsen Media "Polskie biesiady" ogląda średnio 1,4 mln widzów, a wyniki cyklu są powyżej średniej stacji. Dotychczas najwięcej widzów miały "Biesiada śląska" z 17 czerwca i "Biesiada weselna" z 15 lipca - po ok. 1,58 mln.

Czytaj też: W KRRiT są cztery skargi na program TVP Info "Jak oni kłamią", który uderza w TVN

(MNIE, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.