Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 1,4 mln widzów koncertów "Polskie biesiady" w TVP 2

Cykl "Polskie biesiady" jest nadawany w sobotnie wieczory (fot. materiały prasowe)

Cykl letnich koncertów "Polskie biesiady" ogląda w TVP 2 średnio 1,4 mln widzów. Ma on wyniki powyżej średniej stacji.

"Polskie biesiady" można oglądać od 17 czerwca w soboty w dwóch częściach (od 20 i od ok. 20.50). Emitując cykl, Dwójka notuje średnio 14,32 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,45 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Dotychczas najwięcej widzów miały "Biesiada śląska" z 17 czerwca i "Biesiada weselna" z 15 lipca – po ok. 1,58 mln.

Dla porównania w pierwszym półroczu 2023 TVP 2 notował średnio 7,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,73 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Trzy nowe reality show jesienią w Polsacie

Prowadzącymi koncertów są m.in. prezenterzy TVP Anna Popek, Marek Sierocki, Izabella Krzan, Tomasz Wolny, Rafał Brzozowski i Przemysław Babiarz, aktor Robert Rozmus oraz wokaliści Kajra i Sławomir, prowadzący teleturniej "Tak to leciało" w TVP 2.

Wprowadzenie koncertów biesiadnych do ramówki zapowiadał pod koniec maja na spotkaniu z mediami Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP. – Nie ma w Polsce formatu, w którym ludzie naprawdę śpiewają razem – mówił dziennikarzom. Jak dodał, w niemieckiej telewizji publicznej jest format "Lustige Musikanten", który jest próbą wspólnego śpiewu.

– To hit telewizji niemieckiej od dekad. Nasz program nie powiem, że jest wzorowany na "Lustige Musikanten", ale gdzieś wychodzi z podobnego pomysłu – tłumaczył Matyszkowicz.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Marek Szkolnikowski nie jest już dyrektorem TVP Sport

(MNIE, 03.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.