TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook ma ponad 3 mld użytkowników. Meta zwiększa przychody o 11 proc.

W okresie pomiędzy początkiem kwietnia a końcem czerwca Facebook przekroczył 3 mld miesięcznych użytkowników (fot. Alex Haney/Unsplash.com)

Meta Platforms w drugim kwartale 2023 roku doprowadził przychody do 32 mld dol., co oznacza wzrost o 11 proc. wobec roku poprzedniego. Pomimo straty operacyjnej pionu VR w wysokości 3,74 mld dol., cała firma odnotowała wzrost zysku netto – z 6,69 mld do 7,79 mld dol.

O ponad 3 mld dol. zwiększyły się przychody reklamowe – z 28,15 do 31,5 mld dol. Prawie połowa przychodów przypadła na Stany Zjednoczone i Kanadę. Tam nastąpił wzrost z 13,25 do 14,42 mld dol. W Europie przychody wzrosły z 6,45 mld do 7,32 mld dol. W regionie Azji i Pacyfiku z 5,91 mld do 6,51 mld, a w pozostałych regionach z 3,21 mld do 3,74 mld dol.

Czytaj też: Nowe logo Twittera budzi "wstręt" – wskazują badania. Niebieski ptak dużo lepszy

Zwiększył się również łączny zysk operacyjny z platform społecznościowych – Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa. W ubiegłym kwartale wyniósł 13,13 mld dol. wobec 11,16 mld rok wcześniej.

Jako osiągnięcie firma traktuje fakt, że w okresie pomiędzy początkiem kwietnia a końcem czerwca Facebook przekroczył 3 mld miesięcznych użytkowników. Zawdzięcza to głównie Azji w regionie Pacyfiku, tam było ich 1,35 mld, a także Afryce oraz Ameryce Południowej i Środkowej – 1 mld.

Czytaj też: CD Projekt ma za dużo pracowników, więc zwolni około 100 osób

(MAC, 28.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.