Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Bosacka rozpoczyna współpracę z Canal+. Poprowadzi program "Bosacka daje radę"

Katarzyna Bosacka dotychczas pojawiała się na antenach TVN Warner Bros. Discovery (fot. Tomasz Żukowski/East News)

Katarzyna Bosacka rozpoczyna współpracę z Canal+ Polska. Będzie prowadzącą cyklu "Bosacka daje radę". Wcześniej była gospodynią programów w kanałach TVN Warner Bros. Discovery.

– Canal+ dał mi możliwość kontynuacji moich autorskich i edukacyjnych działań, które od lat podejmuję – mówi "Presserwisowi" Bosacka.

"Produkty o dziwnym składzie"

Program "Bosacka daje radę", który będzie podejmował tematykę zakupów spożywczych, ma zadebiutować w październiku w Canal+ Kuchnia, Canal+ Family i Canal+ Online.

Czytaj też: Była dziennikarka TVP wygrała ostatecznie z PiS w sądzie. "Ale partia praktycznie bezkarna"

– Rynek żywności się zmienia, upodobania konsumentów też, pojawiają się nowe sztuczki marketingowe, a w związku z inflacją i drożyzną coraz więcej podróbek i produktów o dziwnym składzie. "Bosacka daje radę" to program dla wszystkich, którzy lubią wiedzieć, co kupują i co jedzą – stwierdza Bosacka.

Katarzyna Bosacka w 2010 roku rozpoczęła współpracę z TVN Style (prowadziła m.in. "Wiem, co jem" oraz "Wiem, co jem i wiem, co kupuję"), ale w 2019 roku nadawca rozwiązał z nią umowę, po tym, jak została ambasadorką marek OnlyBio i OnlyEco należących do Laboratorium Naturella. Powodem było – zdaniem nadawcy – wykorzystanie przez nią "swojego wizerunku w niedozwolony sposób i wystąpienie konfliktu interesów".

W marcu 2020 roku dziennikarka dostała program w innym kanale grupy, prowadziła "DeFacto Bosacka" w TTV. Z kolei jesienią 2020 roku w TTV i TVN zadebiutował program "MądrzeJemy z Katarzyną Bosacką". Doczekał się trzech sezonów. Ostatni nadawano wiosną 2022 roku.

Czytaj też: Logo Twittera już zmienione. Zamiast niebieskiego ptaszka widnieje litera X

(MNIE, 24.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.