O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's w spocie Edgara Wrighta namawia, żeby dać "znaka na Maka"

W spocie grupa pracowników biurowych porozumiewa się ze sobą poprzez serię niewerbalnych zaproszeń do zjedzenia w McDonald's. (screen: YouTube/McDonald's Polska)

McDonald's uruchomił kampanię promocyjną pod hasłem "Daj Znaka na Maka", w której komunikacja opiera się na wymianie spojrzeń i ruchów brwi.

W spocie wyreżyserowanym przez brytyjskiego filmowca Edgara Wrighta (autor m.in. "Baby Driver" i "Scott Pillgrim kontra świat") grupa pracowników biurowych porozumiewa się ze sobą poprzez serię niewerbalnych zaproszeń do zjedzenia w McDonald's.

Czytaj też: Sponsorzy oburzeni oświadczeniem PZPN. Tarczyński chce zerwać umowę

Oficjalna komunikacja kampanii została poprzedzona zmianą logo w social mediach marki i wygaszeniem w ośmiu restauracjach McDonald’s w Polsce połowy neonu, aby nawiązać do gestu podniesionych brwi, symbolizowanego przez górną część złotych łuków.

W ramach działań na polskim rynku zaplanowano emisję spotu reklamowego w telewizji, kinach i na platformach VoD oraz działania obejmujące m.in. digital, OOH oraz influencer marketing.

Za strategię, realizację kampanii oraz adaptację spotu na polski rynek odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa OMD, koordynacją działań w social media Dentsu, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

Czytaj też: Nie będzie zakazu reklamy napojów energetycznych. Przynajmniej na razie

(KAP, 18.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.