Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's w spocie Edgara Wrighta namawia, żeby dać "znaka na Maka"

W spocie grupa pracowników biurowych porozumiewa się ze sobą poprzez serię niewerbalnych zaproszeń do zjedzenia w McDonald's. (screen: YouTube/McDonald's Polska)

McDonald's uruchomił kampanię promocyjną pod hasłem "Daj Znaka na Maka", w której komunikacja opiera się na wymianie spojrzeń i ruchów brwi.

W spocie wyreżyserowanym przez brytyjskiego filmowca Edgara Wrighta (autor m.in. "Baby Driver" i "Scott Pillgrim kontra świat") grupa pracowników biurowych porozumiewa się ze sobą poprzez serię niewerbalnych zaproszeń do zjedzenia w McDonald's.

Czytaj też: Sponsorzy oburzeni oświadczeniem PZPN. Tarczyński chce zerwać umowę

Oficjalna komunikacja kampanii została poprzedzona zmianą logo w social mediach marki i wygaszeniem w ośmiu restauracjach McDonald’s w Polsce połowy neonu, aby nawiązać do gestu podniesionych brwi, symbolizowanego przez górną część złotych łuków.

W ramach działań na polskim rynku zaplanowano emisję spotu reklamowego w telewizji, kinach i na platformach VoD oraz działania obejmujące m.in. digital, OOH oraz influencer marketing.

Za strategię, realizację kampanii oraz adaptację spotu na polski rynek odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa OMD, koordynacją działań w social media Dentsu, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

Czytaj też: Nie będzie zakazu reklamy napojów energetycznych. Przynajmniej na razie

(KAP, 18.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.