Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand24 zanotował 22-proc. wzrost sprzedaży w drugim kwartale br.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie (fot. materiały prasowe)

Powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły w drugim kwartale br. około pół miliona dolarów (2,1 mln zł). To o 22 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2022 roku.

Z taką samą dynamiką wzrósł ARPU (średni przychód na użytkownika od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 dol.). Natomiast ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 dol.) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.

Czytaj też: Rynek reklamy w Polsce w czerwcu 2023 na podstawie danych gemiusAdReal

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Z narzędzia sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service) korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, zaznacza, że w danych nie wykazano przychodów z Insights24 oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace. – To 5 proc. naszej sprzedaży. Na samej platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. dol. – stwierdza. I dodaje, że liczba kont na platformie rośnie w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Spółka liczy, że w całym roku doda jej to ok. 150 tys. dol. przychodów.

Czytaj też: Gwiezdne wojny. Rzecz o tym, jak producenci opon stali się wyrocznią smaku

(KAP, 17.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.