Brand24 zanotował 22-proc. wzrost sprzedaży w drugim kwartale br.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie (fot. materiały prasowe)
Powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły w drugim kwartale br. około pół miliona dolarów (2,1 mln zł). To o 22 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2022 roku.
Z taką samą dynamiką wzrósł ARPU (średni przychód na użytkownika od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 dol.). Natomiast ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 dol.) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.
Czytaj też: Rynek reklamy w Polsce w czerwcu 2023 na podstawie danych gemiusAdReal
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Z narzędzia sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service) korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.
Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, zaznacza, że w danych nie wykazano przychodów z Insights24 oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace. – To 5 proc. naszej sprzedaży. Na samej platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. dol. – stwierdza. I dodaje, że liczba kont na platformie rośnie w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Spółka liczy, że w całym roku doda jej to ok. 150 tys. dol. przychodów.
Czytaj też: Gwiezdne wojny. Rzecz o tym, jak producenci opon stali się wyrocznią smaku
(KAP, 17.07.2023)