Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

177 zgłoszeń z Polski na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions

Cannes Lions odbędzie się w dniach 19-23 czerwca

Polskie firmy i agencje wysłały w sumie w tym roku 177 zgłoszeń na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions.

Najwięcej polskich zgłoszeń trafiło do kategorii Brand Experience & Activation (22) oraz Direct (20) i PR (17).

Czytaj też: Pod hasłem "promocja LGBT+" rusza #Dumna Promocja Tęczowej Polski

Polskie firmy i agencje pojawiły się też na ogłoszonych w weekend tzw. short listach. W kategorii Design w podkategorii Social Media Design agencja kreatywna Ogilvy nominację otrzymała za projekt na rzecz Onkofundacji Alivia i jej podopiecznych pt. "Buy My Cancer". Z kolei w podkategorii Spatial & Sculptural Exhibition and Experiences nominację otrzymała kampania zrealizowana przez DDB Warszawa dla McDonald's pt. "Lepsza Strona Zimy", promująca burger drwala.

W kategorii Direct w podkategorii Consumer Service/Business to business, ale też podkategoriach Single – Market Campaign i Real Time Response nominacje otrzymała agencja McCann za działania zrealizowane dla Mastercard Poland pt. "Where to Settle".

W kategorii Media w podkategorii Metaverse, New Realities & Emerging Tech nominowano 180heartbeats + Jung v Matt na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii za "The impossible parade", czyli marsze w metaverse w 32 gminach, gdzie wciąż obowiązują tzw. uchwały anty-LGBT. W podkategoriach Metaverse, New Realities & Emerging Tech i Social Behaviour & Cultural Insights nominowano Ogilvy za projekt na rzecz Onkofundacji Alivia i jej podopiecznych pt. "Buy My Cancer".

Czytaj też: Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski zachęcają do picia piwa marki Tyskie

W kategorii PR w podkategoriach Real Time Response oraz Sponsorsip & Brand Partnership agencja McCann została nominowana za działania zrealizowane dla Mastercard Poland pt. "Where to Settle". Natomiast w podkategorii Public Affair & Lobbying nominację przyznano FCB&TheMilkman za kampanię społeczną "My first poison", informującą o substancjach zaburzających układ hormonalny.

W kategorii Health & Wellness w podkategorii OTC Products/Devices nominowano VML&R Poland za kampanię "The art of sex ed" dla Durex.

Cannes Lions odbędzie się w dniach 19-23 czerwca.

Czytaj też: Po przegranej w TSUE banki przekonują frankowiczów, że "ugoda lepsza niż proces"

(AMS, MNIE, 19.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.