Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023

Magdalena Kotlarczyk (fot. materiały prasowe)

Magdalena Kotlarczyk, country director polskiego oddziału Google, pokieruje pracami jury Effie Awards 2023. W jego składzie jest ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy.

Kotlarczyk, oprócz roli przewodniczącej jury, będzie także przewodziła obradom grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

Czytaj też: Michał Piróg ambasadorem akcji marki Karcher. Walka z mową nienawiści

30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci.

Poszczególnym grupom jurorskim przewodniczą:

  • Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food – Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Red Bull;
  • Grupa II: Medicines & Supplements, Beauty & Care – Ewa Góralska, managing director MediaHub;
  • Grupa III: Consumer Goods, Automotive & Mobility – Małgorzata Majcher, strategy & business director DDB Warszawa;
  • Grupa IV: Finance & Insurance, Services – Rafał Jakubowski, marketing director mBank;
  • Grupa V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming – Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett;
  • Grupa VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing – Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding;
  • Grupa VII: Non Profit & Public Service, Social – Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej Bank BNP Paribas;
  • Grupa VIII: B2B, Young, 50+ – Michał Arament, marketing director McDonald's Polska;
  • Grupa IX: Brand Experience, Branded Content – Iwona Piwek, head of YouTube Sales, CEE YouTube;
  • Grupa X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget – Elżbieta Flasińska, dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj SA;
  • Grupa XI: Launch/Relaunch, React & Defend – Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom;
  • Grupa XII: Long Term – Jarosław Serednicki, marketing & digital director Żabka;
  • Grupa XIII: Environmental, Governance – Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie;
  • Grupa XIV: Marketing & Business Solutions – Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Polska.

Prace do konkursu można zgłaszać do 16 czerwca, gala została zaplanowana na 7 listopada.

Czytaj też: Platige Image spotem promuje warszawskie studio mocap

(AMS, 16.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.