Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023
Magdalena Kotlarczyk (fot. materiały prasowe)
Magdalena Kotlarczyk, country director polskiego oddziału Google, pokieruje pracami jury Effie Awards 2023. W jego składzie jest ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy.
Kotlarczyk, oprócz roli przewodniczącej jury, będzie także przewodziła obradom grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
Czytaj też: Michał Piróg ambasadorem akcji marki Karcher. Walka z mową nienawiści
30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci.
Poszczególnym grupom jurorskim przewodniczą:
- Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food – Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Red Bull;
- Grupa II: Medicines & Supplements, Beauty & Care – Ewa Góralska, managing director MediaHub;
- Grupa III: Consumer Goods, Automotive & Mobility – Małgorzata Majcher, strategy & business director DDB Warszawa;
- Grupa IV: Finance & Insurance, Services – Rafał Jakubowski, marketing director mBank;
- Grupa V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming – Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett;
- Grupa VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing – Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding;
- Grupa VII: Non Profit & Public Service, Social – Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej Bank BNP Paribas;
- Grupa VIII: B2B, Young, 50+ – Michał Arament, marketing director McDonald's Polska;
- Grupa IX: Brand Experience, Branded Content – Iwona Piwek, head of YouTube Sales, CEE YouTube;
- Grupa X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget – Elżbieta Flasińska, dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj SA;
- Grupa XI: Launch/Relaunch, React & Defend – Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom;
- Grupa XII: Long Term – Jarosław Serednicki, marketing & digital director Żabka;
- Grupa XIII: Environmental, Governance – Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie;
- Grupa XIV: Marketing & Business Solutions – Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Polska.
Prace do konkursu można zgłaszać do 16 czerwca, gala została zaplanowana na 7 listopada.
Czytaj też: Platige Image spotem promuje warszawskie studio mocap
(AMS, 16.06.2023)