Anna i Robert Lewandowscy w kampanii Lidla. Zachęcają do budowania zdrowych nawyków
W kampanii Lidl chce zachęcać do budowania zdrowych nawyków (fot. materiały prasowe)
Dziś Lidl Polska rusza z kampanią pod hasłem "Zadbajmy o siebie!", w której występują Anna i Robert Lewandowscy.
W kampanii Lidl chce zachęcać do budowania zdrowych nawyków – główny cel działań stanowić ma wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia.
Czytaj też: Jerzy Dudek i Sławomir Peszko razem w kampanii Superbet
W kampanię Lidl Polska zaangażowanych jest wiele osób: ambasadorowie – Anna i Robert Lewandowscy, ale także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb.
W ramach kampanii zostały wykorzystane narzędzia komunikacji 360. Informacje na temat akcji można znaleźć w telewizji, radio, digitalu, nośnikach OOH, a także we własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację odpowiada agencja GPD.
Robert i Anna Lewandowscy niedawno zostali ambasadorami polskiej marki rowerowej Storm. Wspólnie reklamowali już m.in. Huawei, Oshee, 4F, serwis Noizz.pl., T-Mobile.
Czytaj też: TP Vision głównym partnerem FC Barcelona. Logo Ambilight TV na koszulkach
(AMS, 29.05.2023)