Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Dudek i Sławomir Peszko razem w kampanii Superbet

Kampania podzielona będzie na dwa etapy (screen: YouTube/Superbet Polska)

Jerzy Dudek i Sławomir Peszko – byli piłkarze reprezentacji Polski, a aktualnie ambasadorzy marki bukmacherskiej Superbet – promują Supersocial, platformę społecznościową do dzielenia się przewidywaniami wyników sportowych.

Kampania podzielona będzie na dwa etapy. Pierwszy etap ma zwiększyć świadomość grupy docelowej – kibiców sportowych, a drugi wskazać konkretne benefity Supersocial. Piłkarze zagrali w spotach wideo wyprodukowanych na potrzeby kampanii.

Czytaj też: TP Vision głównym partnerem FC Barcelona. Logo Ambilight TV na koszulkach

W kanałach digital i mediach społecznościowych wykorzystane zostaną materiały o długości 30, 15 i 6 sekund. Za kreację kampanii odpowiada agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa), produkcją spotów zajęła się Papaya Films, reżyserią – Filip Bartczak.

(AMS, 26.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.