Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Angora" uruchomił serwis Angora24.pl. Większość tekstów za paywallem

Tygodnik "Angora" chce również utrzymać dotychczasową stronę internetową z ograniczoną funkcjonalnością (screen: Angora)

Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) uruchomił projekt internetowy Angora24.pl. Większość tekstów będzie schowana za paywallem.

Do tej pory na stronie Angora.com.pl można było zobaczyć jedynie okładkę bieżącego wydania. Teraz pod adresem Angora24.pl czytelnicy będą mieli dostęp do bieżących tekstów.

"Interesuje nas stworzenie serwisu, z którym swój dzień mogliby zaczynać nie tylko ci czytelnicy, którzy przekonali się do tradycyjnego wydania "Angory", ale też wszystkie te osoby, które po prostu lubią być na bieżąco" - mówi cytowany w komunikacie Jan Rojewski z firmy RD Media, która jest odpowiedzialna za projekt.

"Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali" - dodaje Mirosław Kuliś, twórca i wydawca "Angory".

Układ nowej strony ma nawiązywać do papierowego odpowiednika - na Angora24.pl internauci znajdą m.in. dział zagraniczny i motoryzacyjny, recenzje książek i audiobooków, Angorkę dla dzieci, jak również kulinaria.

Jak zapowiada wydawca, większość tekstów publikowanych na stronie Angora24.pl schowana będzie za paywallem. Aby można było je przeczytać, konieczne będzie wykupienie dostępu, w cenie od 19.59 zł do 22 złotych za miesiąc, w zależności od okresu trwania.

Równolegle z nowym portalem Angora24.pl funkcjonować będzie dotychczasowa strona Angora.com.pl, na której można kupić elektroniczne wydania "Angory".

Tygodnik "Angora" ukazuje się od 1990 roku. Według danych PBC w pierwszym kwartale br. tygodnik sprzedawał się średnio w 150 903 egz.

(PAR, 23.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.