Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Helena Englert i Tomasz Lis podobali się najbardziej u Kuby Wojewódzkiego

Najwięcej widzów - 782 tys. - przyciągnął odcinek z 25 kwietnia, kiedy gośćmi Kuby Wojewódzkiego byli Helena Englert i Tomasz Lis (fot. YouTube/Tvnpl))

Spośród wtorkowych wieczornych propozycji TVN "Kuba Wojewódzki" zapewniał stacji pozycję lidera rynku w czasie nadawania programu. Natomiast podczas pokazywania nowości stacji - "Nastolatki... rządzą kasą" - TVN był drugi.

Talk-show "Kuba Wojewódzki" wiosną oglądało w TVN średnio 612 tys. widzów - ok. 35 tys. mniej, niż przed rokiem. TVN nowe odcinki programu emitował we wtorki, zwykle o 22.40, od 7 marca do 16 maja. Najwięcej widzów - 782 tys. - przyciągnął odcinek z 25 kwietnia, którego gośćmi byli Helena Englert i Tomasz Lis.

Czytaj też: "Szkło kontaktowe" i "W tyle wizji" ogląda coraz mniej widzów. Daukszewicz i Janecki nie pomagają

Pokazując "Kubę Wojewódzkiego", TVN miał średnio 8,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i 12,04 proc. w grupie komercyjnej 20-54 lat. We wtorkowym paśmie późnowieczornym, w większości pokrywającym się z emisją "Kuby Wojewódzkiego", stacja była liderem zarówno w grupie ogólnej 4+ (8,24 proc.), jak i komercyjnej 20-54 (11,36 proc.).

News Press.pl: TVP na dużym minusie w 2022 roku. Spółka zanotowała 50 mln zł straty mimo dotowania przez rząd

Natomiast nowy reality show "Nastolatki rządzą... kasą" oglądało średnio 660 tys. widzów. TVN pokazywał program we wtorki o 21.35, od 14 marca do 16 maja.  Najwięcej widzów miał odcinek z 25 kwietnia - 796 tys. W czasie emisji formatu stacja notowała średnio 6,01 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, a w grupie komercyjnej 20-54 - 8,53 proc.

We wtorkowym paśmie wieczornym, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN miał średnio 5,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ - mniej niż TVP 2 (14,5 proc.). W grupie komercyjnej 20-54 TVN z 8,2 proc. też był drugi, za TVP 2 (12,54 proc.).

W programie "Nastolatki rządzą... kasą" młodzi ludzie przez miesiąc decydują o tym, na co przeznaczą pieniądze swojego gospodarstwa domowego. Program jest polską wersją norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK.

W 2022 roku TVN we wtorki o 21.35 pokazywał "Ślub od pierwszego wejrzenia". Wiosną jego siódmą edycję śledziło 994 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

(MNIE, 19.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.