Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet i Tok FM poszerzają ofertę podcastów. Zdrowie i afery z lat 90.

Autorką podcastu "Zet jak zdrowie" jest Agnieszka Kołodziejska (fot. materiały prasowe)

Radio Zet ruszyło z podcastem "Zet jak zdrowie", a radio Tok FM razem z autorami "Podcastexu" Bartkiem Przybyszewskim i Mateuszem Witkowskim przygotowało podcast "Lub czasopisma".

W podcaście "Zet jak zdrowie" prezenterka Radia Zet Agnieszka Kołodziejska rozmawia ze specjalistami o kwestiach zdrowotnych. Pierwszy odcinek poświęcony jest tematowi hormonów i diecie przy zaburzeniach hormonalnych. Odcinki udostępniane będą co dwa tygodnie w środy.

Czytaj też: Piotr Jacoń znów zabrał głos ws. Daukszewicza: "Z panem Krzysztofem jestem po rozmowie"

Z kolei w ośmioodcinkowym podcaście Tok FM "Lub czasopisma" zostaną przypomniane skandale, afery i ważne wydarzenia lat 90. XX wieku i początku lat dwutysięcznych widziane przez pryzmat prasy tamtego okresu. Opowiadać o nich będą Bartek Przybyszewski i Mateusz Witkowski, autorzy podcastu "Podcastex". W tym tygodniu premierę miały dwa pierwsze odcinki. Pierwszy z nich został udostępniony wszystkim, a kolejne - subskrybentom Tok FM Premium. Premiery nowych odcinków pojawiać się mają co wtorek.

Radio Zet i Tok FM są częścią Grupy Eurozet.

(KOZ, 18.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.