Radiowa Trójka z kampanią wizerunkową pod hasłem "Włącz Trójkę i rób co chcesz"

Działania reklamowe obejmują telewizję, digital, nośniki reklamy zewnętrznej i media społecznościowe, a także kanały własne Trójki (screen: YouTube/Trójka Program 3 Polskiego Radia)
Pod hasłem "Włącz Trójkę i rób co chcesz" rozpoczęła się w poniedziałek kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia.
"Chcemy być obecni w życiu naszych słuchaczy tak, jak sobie tego życzą – jako głos, który inspiruje, koi albo po prostu towarzyszy w codziennych chwilach. Nowa Trójka nie narzuca i nie ocenia. Kampanią przypominamy, że w Trójce każdy może być sobą. To radio wolnych ludzi" – tłumaczy w komunikacie Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.
Dziennikarze Trójki bohaterami kampanii
"Szukaliśmy pomysłu, który z jednej strony pozwoli nam przypomnieć o istnieniu i odbudowie Trójki tym wszystkim słuchaczom i słuchaczkom, którzy rozstali się z stacją ostatecznie w 2020 roku, ale jednocześnie chcieliśmy podkreślić, że na rynku radiowym wyróżnia nas autorskie podejście do tworzenia audycji oraz dystans do samych siebie" – dodaje Agnieszka Szydłowska, dyrektorka i redaktorka naczelna Programu III Polskiego Radia.
Czytaj też: Szef RMN Wojciech Król zapowiada zmiany personalne w mediach publicznych
Bohaterami kampanii są dziennikarze Trójki, co zapowiadaliśmy w "Presserwisie" w połowie maja. W pierwszej odsłonie pojawiają się Agnieszka Szydłowska (szefowa Trójki, a także autorka muzycznej "Tonacji Trójki" i rozmów w paśmie "Ludzie"), Katarzyna Borowiecka (kierowniczka redakcji słowa, autorka programu "Wszystko Wszędzie Teraz" i prowadząca pasmo "Tu Myśliwiecka") oraz Renata Grochal (autorka "Bez uników", "Śniadania w Trójce" oraz współtwórczyni podcastu politycznego "Strefa wpływów").
Działania reklamowe obejmują telewizję, digital, nośniki reklamy zewnętrznej i media społecznościowe, a także kanały własne Trójki. Towarzyszą im specjalne akcje antenowe.
Ostatnia kampania Trójki jeszcze za Kamińskiej
Za pomysł kreatywny i kompleksową realizację kampanii – w tym produkcję spotu wizerunkowego – odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem mediów zajęła się agencja promocji Polskiego Radia.
Czytaj też: Maciej Grzywaczewski zrezygnował z zasiadania w radzie programowej TVP
W poniedziałek wystartował też nowy cykl na antenie i w podcastach nawiązujący do kampanii "Włącz Trójkę i rób co chcesz". W porannym "Zapraszamy do Trójki" (od poniedziałku do czwartku o 8.45) autorzy cyklu Karolina Gonet i Michał Jędrkowiak będą przedstawiać ludzi i ich pasje.
Radiowa Trójka ostatnią kampanię reklamową – pod hasłem "Nie odwracamy kota ogonem" – miała w 2021 roku, kiedy publicznym radiem kierowała Agnieszka Kamińska. Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają internetu, wynika, że Polskie Radio w 2022, 2023 i 2024 roku nie wydało na reklamy Programu III ani złotówki.
Czytaj też: Jolanta Fudala po ponad ośmiu latach rozstaje się z Polskim Radiem
(KOZ, 03.06.2025)
